| emilia_2202 a întrebat:

În primul rind vreau sa va multumesc frumos celor care imi raspund la intrebari si care cit de cit au timp si pentru mine sa-mi mai scrie cite un sfat!

iar acum va rog sa ma ajutati putin,

Cum sa-l recuceresc pe fostul? cu care m-am sfadit a trecut jumatate de an de cind neam sfadit si in tot acest timp eu m-am intilnit cu un baiat iar el cu o fata... dar m-am despartit de acesta pentru ca inca il mai iubeam pe fostul si el la fel s-a despartit de aia si e liber acum! si as vrea sa-l atrag cumva nu vreau sa-i spun in fata ca il iubesc sau chestii ca cind ma vede nici noroc nu-mi da si ma priveste cu niste ochi de ura!

El nu stie ca inca il mai iubesc! Vreau sa-l atrag cumva, chiar de as incerca sa-i zimbesc nu prea mare efect are. deci vreau sfaturi de la voi poate aveti voi experienta!

Fundiţa si votuleţe! PROMIT! love struck

6 răspunsuri:
| DannyCaponne a răspuns:

Eu recunosc ca am 15 ani, sunt incepator, dar imi pot spune opinia ^.^, am avut cateva relatii serioase happy. Acum sa trec la subiect, iti zic ca : el nu te uraste, simte la fel fata de tine,(am patit-o) vrea sa fie din nou cu tine, cand a vazut cum e cu cealalta, a vazut ca e naspa si nu e la fel, si se gandeste numai la tine. Si-ar dori sa dea timpul inapoi, sa fie ca inainte, vremuri bune, asta as vrea si eu, dar acum regret ^.^... Incearca sa comunici tu cu el, baga-te in seama, daca sunteti la fel de timizi, nu va ieji nimic, trebuie sa aiba unul tupeu, asa trebuie. Sper ca sfatul meu te va ajuta! Multa bafta! :*

| aryana_4212 a răspuns: