| BlueDark a întrebat:

Inainte sa va povestesc ce s-a intamplat, vreau sa va prezint situatia...
Sunt profesor de sport la liceu.Am fost casatorit o perioada scurta de timp(2005-2007).Sotia m-a parasit pentru ca a aflat ca nu pot avea copii.In momentul de fata am 45 de ani.
In urma cu ceva vreme(cam 2-3 ani, daca nu ma insel), in scoala in care predau a venit o noua profesoara de limba franceza.Cand am vazut-o prima data,mi-am spus "Wow,ce frumoasa este!".Si nu glumesc, e cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o pana acum! Ea are 43 de ani.Mai tarziu am aflat ca nu a fost casatorita niciodata, ceea ce m-a cam surprins.Adevarul era ca,deoarece nici ea nu poate avea copii, a fost "abandonata" (ca sa zic asa) de toti barbatii cu care a incercat sa isi intemeieze o familie.Fiind si diriginta,la fel ca mine,am avut ocazia sa fim implicati impreuna in mai multe activitati scolare. Uite asa ne-am apropiat.
Am inceput sa comunicam din ce in ce mai des, sa glumim,sa povestim etc. Dupa ce am vorbit o vreme cu ea,mi-am dat seama ca, pe langa frumusete, are o inteligenta aparte.Citise foarte multe carti, avea o cultura generala vasta.Am descoperit ca avem multe hobby-uri si preferinte comune; La inceput,trebuie sa recunosc, am tratat-o ca pe o prietena.Si ea la fel.Nici gand sa ajungem la urmatorul nivel!
Luna trecuta ne-am intalnit la un ceai, acasa la mine.Am inceput sa vorbim despre povestea vietii noastre.Atunci am aflat multe despre ea.Pana in acel moment nu stiam ca are aceeasi problema ca si mine.M-am simtit compatimit.Gasisem in sfarsit pe cineva care avea aceleasi sentimente ca mine.Nu am mai fost atat de deschis in fata unei persoane in viata mea! Si ea se simtea la fel.Ne-am asezat pe canapeaua aceea ca simplii prieteni, apoi ne-