| Moto002 a întrebat:

Salutare, a o intrebare, pentru cunoscatori. Trec printr-o perioada mai dificila, am o relatie noua cu o fata si am emotii mari (sunt incepator), stiu ca problema este psihologica, am facut o de vreo 3-4 ori cu ea, de vreo 3-4 ori am esuat..acum nu mai reusesc sa am erctie cand sunt cu ea, a emotii prea mari si ma tem sa nu dau iar gresi, singur pot avea o erectie. Vreau sa folosesc un supliment sa ma ajute sa o fac de cateva ori cu ea si dupa totul o sa fie ok, in trecut am folosit Maraton Forte( tot emotii si atunci, plus experienta 0) si a fost ok, dupa o perioada scurta am renuntat la el si a fost ok, insa aveam senzatie de sete dupa ce il luam si faceam febra cam o ora. E mai bun thian li fiole? Ce altceva e mai bun? Eu vreau ceva sa am erectii si in special sa imi creasca libidoul, sa scap de teama asta ..mentionez inca o data, nu am experienta si am teama de a da gres in cap.

6 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

E mai bun un psiholog.

| SG1995 a răspuns:

Un psiholog te-ar ajuta mai mult.

| Moto002 explică (pentru SG1995):

Se rezolva cu psihologul?

| SG1995 a răspuns (pentru Moto002):

Da, dacă tu ai zis că e o chestie psihologică, și chiar e, deoarece emoțiile îți afectează capacitate sexuală, un psiholog te poate ajuta.

| WaterDrop a răspuns: