| Ionică a întrebat:

Am 22 de ani, sunt student si sunt din Constanta si fosta mea prietena nu e din oras si sta la gazda. Am o problema. La inceputul relatie si pe parcusul relatiei dintre 2 indragostiti, cine plateste consumatie, baiatul sau fata, sau fiecare plateste ce a consumat?
Eu, parintii mei si cei mai buni prietenii mei: