| catalin184 a întrebat:

Salutare.
Am si eu o problema.
Sunt barbat, am 33 ani si pana acum 5 - 6 luni ma masturbam cam odata pe zi sau odata la 2 zile. In ultimele luni am o pofta nebuna sa ma masturbez. Am ajuns sa ma masturbez si de 5 - 6 ori pe zi, uneori chiar si mai mult.
Ma trezesc dimineata, nu pot face nimic pana nu-i dau in cap, peste vreo 2 - 3 ore la fel pana seara. Seara inainte de culcare ii dau iar un numar si uneori (nu intotdeauna) ma trezesc noaptea si nu pot adormi la loc pana nu mai dau un numar. Momentan sunt singur si nu am cu cine face sex.
Poate multi o sa credeti ca fac caterinca sau misto dar problema mea e reala si serioasa.
Intrebarea mea este: sunt medicamente care mai pot reduce pofta de sex (sau masturbare dupa caz)? La farmacie imi este rusine sa intreb dar aici sub protectia anonimatului o fac.
Multumesc.

Răspuns Câştigător
| darrio2007 a răspuns:

Sunt femei care te pot trata de problema ta. Adica vreau sa-ti spun sa-ti faci o relatie, omule! Si sa faci sex adevarat. Ca ai sa mori cu scula in mana.

| catalin184 explică (pentru darrio2007):

Nu găsesc. Nu mai am papagal si la curve costa, nu îmi permit prea des.

16 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Gasesti bromura la farmacie!

| catalin184 explică (pentru Violleta2022):

Cica ar fi cancerigena. Am gasit pe un forum.
Josef_Mengele, on 15th December 2011, 01:43, said:
Mai stie cineva cata bromura de potasiu se punea in ceai la armata pentru preventia homosexualitatii?
De fapt reformulez... ce cantitate de bromura de potasiu trebuie dizolvata pentru a omora definitiv o erectie?