| John22121994 a întrebat:

Acest ANUNȚ ESTE PT FETE.
Îmi place la nebunie acest site, și o să profit de faptul că sunt ca anonim, adică nu are nimeni cum să dea de mine, și să mă arate cu degetul pe stradă. Dacă cineva râde de mine, sau mă ia la mișto, pe baza la ceea ce urmează să spun este fix problema lui sau ei. Dar dacă vreți să-mi arătați că sunteți români educați, atunci ori ignorați mesajul asta, ori scrieți dar fiți educați.
Cine știe, poate că la final dau și fundiță.
Deci, în primul rând să vă spun și câteva informații despre mine ca-să vă faceți o idee cât de cât.
Mă numesc John, am 23 de ani, lucrez ca muncitor la o fabrică, sunt un tip foarte deschis, educat, și funny.
Treaba e în felul următor: vreau să am o relație serioasă cu o fată și nu găsesc absolut deloc.
Adică îmi cer scuze, am găsit, am găsit foarte-foarte multe dar au în cap numai bani-bani și iarăși bani.
Adică toate sunt pe interes.
Și credeți-mă că am cunoscut foarte multe fete peste 1milion la număr.
Bine nu numai românce, și alte nații.
Adică vreau să spun că sunt un tip umblat și mi-am dat seama de realitatea crudă în care trăim.
Adică pentru fetele din ziua de azi, nu contează vârsta, sau aspectul său orice altceva legat de normalitate.
Pentru fetele din ziua de azi, contează banii.
Să ai casă. De preferabil vilă cu piscină și o curte cât mai mare. De preferabil peste 2km.
Să ai mașină. Dar de preferat să ai mașini. Multe mașini și fiecare să nu fie mai ieftină de 100.000 de euro.
Si bani cât mai mulți de preferabil cel puțin 5 milioane de euro.
Pentru Ca-să aibă și ea ce să ia după divorț. E ceva normal adică pe bune, ii merita pentru că fata și-a scurtat niste ani din viață Ca-să stea cu acel bărbat.
Și unde rămăsesem... Aaa da despre mine: Am avut și experiențe de viață rele.
Adică cu fetele în relații mă refer.
Toate după un anumit tip mă înșelau.
Și mi-am pus întrebarea care e de fapt problema.