Întrebare recomandată | AleisterHN a întrebat:

Salutări. Sunt studentă în anul I și sunt împreună cu un student în anul II, de la actorie, căruia am constatat că practic îi place să mă traumatizez psihic. Nu sunt o sinistrată intelectual încât să nu-i înțeleg anumite concepții. Legătura noastră a început acum o lună și câteva săptămâni, când, însușindu-l ca amant, m-am îndrăgostit de el și am renunțat la relația anterioară de doi ani. La rugămințile sale am acceptat să locuim împreună. De atunci parcă trăiesc o improvizație proastă. Am devenit niște romantici, țineam serate de poezii la ora 3 dimineața, discutam pe baza cărților citite, filmelor, pieselor de teatru și filosofie (care e pasiunea mea, de altfel), învățam împreună, toate pe parcursul nopții. Tragedia s-a întrupat acum câteva săptămâni când am realizat de fapt ce înseamnă cu adevărat accesele sale de furie și de nebunie, dar cu care am fost de acord. Ceea ce mă supără și plictisește în același timp sunt plecările sale fără explicație prin toată țara asta. Nu suntem oamenii care să ne trimitem mesaje sau să ne sunăm în timpul zilei, datorită programului încărcat al amândurora. Singurele momente în care mă sună sunt cele care mă anunță că pleacă undeva. O discuție decurge astfel: "Salut, ce faci? Bine, stau. Te-am sunat să-ți spun că plec la București, Cluj, Brăila, și mai știu eu unde și ne vedem mâine, poimâine, luni, nu știu când. Bine, ne vedem atunci." Menționez că nu sunt plecări în cadrul facultății. Momente în care eu rămân singură, timp în care gândesc, iar atunci când o fac nimic bun nu se alege din asta. Acest lucru mi s-a întâmplat din nou astăzi. Am observat că este dezinvolt, dat fiind faptul că întorcându-ne într-o seară de la o zi de naștere din căminul în care eu locuiam, în stare de ebrietate, m-a luat de mână și pe mine și pe tipa cu care și-o trăgea înainte. M-am simțit ca în acel "ménage à trois" din filmul "Les chansons d'amour", mai lipsea doar cântecul. Nu am spus nimic. Ajungând