| 12manuq a întrebat:

Sunt baiat, am 20 ani, sunt student.Mi-am facut prima prietena acum 3 luni, si de atunci suntem impreuna.Nu am experienta cu fetele, am ales sa astept pana cand va intra in viata mea persoana potrivita si cand ma asteptam mai putin asa s-a intamplat.La prima luna de relatie i-am cumparat un buchet mare de trandafiri,s-a citit bucuria pe chipul ei,iar de craciun un colier, si cateva chestii pe care nu o sa le mentionez.Ideea este ca ea incet incet se dovedeste a fi atrasa de mine. Daca la inceput a fost mai rece, adica ne-am sarutat abia la a3a intalnire,acum a devenit o persoana calda, de apreciat.Sunt barbat la urma urmei, am 20 ani,si consider ca ar fi vremea sa avem si relatii sexuale, insa nu stiu cum sa ii transmit si ei asta.Ea are 18 ani jumatate si a mai avut o relatie inaintea mea.Din comportamentul ei,si din ce am cunoscut-o pana acum, deduc ca este virgina.Este o fire mai rusinoasa,si cred ca daca i-as insinua direct ca vreau sa ma culc cu ea, s-ar supara.Cand eram cu ea impreuna de 2 saptamani,mai intretineam ocazional relatii sexuale cu o tipa pe care o cunosc, dar care e mai mare decat mine cu 4 ani.Am incetat deoarece am simtit ca pe prietena mea, o pretuiesc mai mult.Ce credeti ca ar trebui sa fac?

12 răspunsuri:
| Zenithf a răspuns:

Are incredere in tine? A dovedit ca are, la inceput a fost mai rece, acum este mai calda, semn ca i-ai dovedit ca esti de incredere. Nu-i trada increderea si nu o folosi pentru a-ti satisface poftele, discuta cu ea mai intai. O relatie se construieste prin comunicare, intelegere reciproca si incredere si se distruge prin abuz de incredere, gelozie, lipsa de comunicare si intelegere.

| VerginicăVacăGrasă a răspuns: