| Dumitrum a întrebat:

A mai comandat cineva de pe elaborareproiecte.ro? As avea nevoie de o lucrare dar din ce am gasit pe net sunt cam aceeasi cu lucrare-licenta.eu.
Sa ma risc oare?

9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Categoric nu!
Este vorba de cariera ta si nu merita sa risti.
Daca ai facut o facultate, ar trebui sa fii in stare, macar atata lucru sa faci.

| aMpLiNcR a răspuns:

Si pe mine ma intereseaza raspunsul la intrebarea ta

| ewnkuz a răspuns:

ElaborareProiecte.ro este o firma noua de cateva luni insa geme internetul de cluenti nemultumiti. Tot ei au si lucrare-licenta.eu si tot cu plagiatul se ocupa. O afacere de facut bani pe seama naivilor. Nu recomand.

| Burlacudidina a răspuns:

Tutors Edu SRl care face pe elaborareproiecte.ro nu este de incredere. Sunt sute de studenti pacaliti. Verificati pe net.

| D888A a răspuns:

Sub nicio forma sa nu realizați lucrări de licența ape ElaborareProiecte. Am primit o licența luată copy paste de pe un site in limba engleză, nici măcar nu s-au obosit sa adapteze textul limbii romane. Nu mai vorbim despre faptul ca după primirea banilor partea aplicativa a fost o mare bătaie de joc. Am învățat o lecție importantă, decât sa dam bani și sa fim pacăliți mai bine ne punem puțin mintea la contribuție.

| Costin43 a răspuns:

Unul din cele mai sigure siteuri de unde poti comanda un proiect. Redactorii sunt adevarati profesionisti, predarea documentului/plata proiectului se face in etape. Recomand impreuna cu alti 5 colegi. happy Succes!

| Burlacucosmin a răspuns:

Neață Adrian Valentin este un impostor şarlatan, traficant de lucrări de licență și doctorat. Neață Valentin Adrian administreaza impreuna cu concubina sa Chebac Adina, mai multe websiteuri printre care: lucrare-licenta.eu, ElaborareProiecte.ro, https://tutors.ro si binecunoscutele societati CREATIV TRD SRL, TUTORS STUDY SRL (fosta TUTORS EDU SRL) si CHEBAC ADINA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ.

| Munteanu11 a răspuns: