| Catalin77945 a întrebat:

Absenta la cursuri,are ceva? Adica,nu sunt laboroatoare sau seminarii pana la urma, desi nu inteleg de ce aia tot tine la prezenta ei, jur ca-i singura de face prez la curs.

10 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Mie una îmi cerea 100% prezență în condițiile în care în regulament scrie 50%, și fiind și master unde se presupune că 80% din studenți deja au job. Na, România.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Cursurile sunt facultative aproape mereu
sunt insa profesori care tin cont de efortul de a fi prezent la cursurile lor

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Are ceva. Nu poți învăța complet singură.

| Catalin77945 explică (pentru sadrian46):

Macar de le explica sau cv, adica ne pune pe noi sa-i explicam cursul de ea trebuie sa-l predea in ziua respectiva.

| Wr3nch a răspuns (pentru Catalin77945):

Are daca ea vrealaughing Iti gasese o hachita, iti da 4 la examen, si dupa iti vei fi dorit sa fi mers la curs, indiferent ce faceailaughing

| Catalin77945 explică (pentru Wr3nch):

Nu functioneaza asa rolling on the floor)))))))

| Wr3nch a răspuns (pentru Catalin77945):

Crezi? Daca nu as fi avut colegi care au patit asta mai ca te-as fi crezut, dar o sa simti pe pielea ta daca e cazul.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Depinde la ce facultate esti si ce impune fiecare profesor.
In cazul meu, nu prea contau. Doar pentru puncte in plus la examen. La altele conta sa ai nu stiu cate prezente sa intrii in examen.
Vezi la inceput ce zice profesorul si ce "reguli" impune acesta.

"Nu sunt obligatorii, dar tin cont la examen" laughing

| WhiteLife a răspuns: