| domnisoaramaria a întrebat:

Bună! Am nevoie de ajutor, sunt studenta limbii române la Universitatea Jagiellona și am trebuit să scrie scurt text la sfarsit anului. Poți să verificați spuneți că este corect din punct de vedere gramatical? Mulțumesc mult!

Stimate domnul Popescu,
Suntem o companie care distribuie cafea către corporații din aglomerări din Europa. Firma Dvs. ne-a fost recomandată de către firma CAFEA NEAGRA S.R.L din București, cu care suntem în relații de afaceri. Anul acesta dorim, de asemenea, să introducem aparate profesionale de cafea și să le furnizăm clienților noștri.
Ne-ar interesa produsele Dvs. care au fost prezentate la recentul târg din București. Luăm în considerare numai modelele de ultimă oră, care pot satisface cerințele unei clientele. Vă rugăm să faceți o propunere de preț pentru livrarea, la începutul o sute de aparate de cafea. Dacă vom fi satisfăcut de calitatea echipamentelor, vom pregăti o comandă pentru câteva sute de companii din întreaga Europa.
Vă rugăm să ne faceți cunoscut prețul Dvs. curent indicându-ne data la care ați putea să ne livrați mărfurile. Avem nevoie de aparate cel târziu până la data de 25 iulie. Vă rugăm să comunicați prin email.
Așteptăm răspunsul Dvs. cât mai curând, cu respect

Departamentul de aprovizionare.

4 răspunsuri:
| Hope1992 a răspuns:

Nu sunt experta in romana,de fapt,fac foarte multe greseli din neatentie,doar in liceu si generala am facut,dar din ce am observat eu:
-Stimate domnule (banuiesc ca e o adresare directa);
-"din aglomerari din Europa" suna putin ciudat,vezi daca poti sa inlocuiesti din aglomerarile Europei sau din aglomerarile din Europa (aici sunt putin in dubiu,nu stiu daca am inteles cuvantul aglomerari cum trebuie, dar mi-e lene sa verific);
-"dvs"(cu litera mica cum a mai scris un prieten de pe aici);