anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna, am nevoie de sfaturi. Eu am examene si am luat note foarte proaste 3.30-mate,6-romana.Eu sunt un elev de nota 9 si nu inteleg ce fac gresit, am intrat intr-o mica depresie. Profesorii, parinti ma jignesc mereu ca nu stiu nimic, ajung la un liceu prost.Eu nu mai suport nimic incerc sa imi revin dar tot am chestia in gand.
Va rog ceva sfaturi.

Răspuns Câştigător
| LordCristobal a răspuns:

In primul rand sa nu te demoralizezi si sa nu asculti de jignirele care se prolifereaza la adresa ta.
Si incearca sa inveti cat de bine poti ca sa intri la liceul pe care il doresti.

6 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

" am luat note foarte proaste 3.30-mate,6-romana.Eu sunt un elev de nota 9 si nu inteleg"

nici noi nu ințelegem: ori de 9 (cine a zis așa?) ori de 3 sau 6?

| Skijet a răspuns (pentru sierra1):

Eu la teste luam numai 8 si 9 asa doresc sa zic și la aceste simulari am luat note foarte proaste

| sierra1 a răspuns (pentru Skijet):

"| Skijet: luam numai 8 si 9 " - se pare că e la timpul trecut.

Aplică ce-ți spuneam mai sus

| sierra1 a răspuns:

" am luat note foarte proaste 3.30-mate,6-romana.Eu sunt un elev de nota 9 si nu inteleg"

uitasem - sfaturi? Mânuța pe carte (dar tu știai asta...)

| slayer09 a răspuns:

Frate, nu te tulbura, nu te inchide asa in tine, nu e capat de lume notele astea, cu totii am luat note mici. eu am luat 2 in teza la mate ca m-a prins copiind, si am trecut peste. Viata nu se rezuma la note, nu se rezuma la cat de bun esti la scoala, viata se rezula la trairi autentice, la bucurie, la iubire, lasa prostiile astea. Nu ii baga in seama pe cailalti care iti spun ca esti prost sau mai stiu eu ce iti mai zic. Incearca sa te descoperi pe tine insuti prin experientele tale de viata, nu prin ce zice unu sau altul, dar nu fi nici incapatanat. Nu iti opri acum viata pentru un 3 la mate. Da-l in colo, peste ceva timp notele astea vor fi in vant. Capul sus, curaj si data viitoare o sa inveti mai bine.