| Caameliaaa1234567891011 a întrebat:

De curand am intrat la facultatea de Istorie si Stiinte Politice, specializarea Istorie. As avea cateva intrebari, daca ma poate ajuta cineva.

1. Din ce an de facultate poti face modulul Psihopedagogic?

2. Doamna director, de la liceul pe care l-am absolvit, mi-a zis ca, daca o sa am nevoie, pot face practica pedagogica aici (in liceu). Se poate? Adica cand o sa ma inscriu la acest modul pot opta pentru a face practica pedagogica in liceul pe care l-am terminat?
3. In ce consta practica pedagogica?

4. Cu modulul Psihopedagogic I pot preda la clasele I-X?

Cat mai multe detalii, va rog

Multumesc

2 răspunsuri:
| WhiteLife a răspuns:

Buna! Eu sunt studentă și vin anul 3, sunt pe alt domeniu. La noi, in primul an, când am primit orarul cred că era trecut in el Psihologie, sau ceva de genul (și era pus că e opțional). Apoi, șefa de an ne-a zis că ne putem înscrie la modul și apoi să mergem la cursuri. Poate diferă de la oraș la oraș, de la facultate la facultate, așa că cel mai bine e sa întrebi ori la secretariat, ori la șefa de an în a doua sau a treia săptămână de școală. La noi e asa: te poți înscrie doar in primul an. Daca nu, atunci după ce termini faci master 2 ani. Cu acest modul poți preda doar până la liceu. Daca vrei și la liceu faci master (asta mă gândesc că se aplica in general). Cursurile nu sunt grele, examenele sunt destul de ușoare (la noi). Noi facem practică doar in anul 3, așa că nu știu detalii. Din cate am înțeles, ei ne repartizează în același oraș (eu nu sunt din orașul în care fac facultatea, deci nu pot face practica la mine in oraș) și trebuie să facem la școală stabilită de ei. Asta nu știu daca e așa peste tot, dar sigur la primul curs daca te duci îți spune, sau poți întreba la final. Sigur sefa/șeful de am se va interesa și va anunța toți colegii și vei afla detalii.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: