anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Deci acum o saptamana si cateva zile am dat test la mate si am luat 5.Doar eu am invatat! Acum daca o sa ii spun mamei o sa ma certe rau de tot poate o sa ma si bata fiindca nu i-am spus atunci si de ce o nota asa mica! Ce sa fac sa imi maresc nota? Ca am inteles ca o data ce mi-o pune in catalog nu mai are ce sa faca.
Va rog dati-mi sfaturi
Dar in afara ca vorbedte cu mama ta sau de astea.
Sa nu afle si sa imi maresc nota.

12 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Evident ca nu ai invatat tot ce trebuia, de aici si nota mica.
Dar ai sanse sa iei un 10, daca inveti pe rupte la materia aia si cand l-ai luat ii spui mamei de amandoua.

| Violleta2022 a răspuns:

Poti merge si vorbi cu profesorul sa te asculte, pentru ca te-ai pregatit si doresti sa-ti corectezi nota proasta.
Sunt convinsa ca profesorul va fi impresionat de atitudinea ta si va fi foarte indulgent la notare.

| eanadandre a răspuns (pentru Violleta2022):

Da dar daca e in catalog mai poate sa mi-o modifice?

| floresdemayo a răspuns (pentru eanadandre):

În general, notele din catalog NU se modifică. Dar se pot corecta, prin obținerea altor note mai mari.
Modificarea unei note e o procedura mai complicată. E nevoie de semnătura profesorului, de ștampila directorului la rubrica respectivă etc. Și nimeni nu se complică, ia-ți gândul. E doar o notă. Poți învăța să obții note mai mari, dacă zici că ești atât de ambițios.
O mamă te înțelege. Te ceartă puțin, dar apoi te sărută.winking

| Catrice a răspuns:

Dacă nu e trecuta în catalog, vorbește cu profesoara, sa te maia scurte, sa faci niște exerciții în plus ca să-ți dea câteva puncte în plus.

| anonim_4396 explică (pentru Catrice):

Am spus acolo ca e in catalog.asta as dori sa stiu...mai poate sa mareasca nota ca am inteles ca nu se mai poate

| Catrice a răspuns (pentru anonim_4396):

Nota respectiva (dacă e o profesoaramai ca lumea) o poate modifica știu eu sa facă din 5 un 6 sau 8 ori chiar 9 cum am spus mai sus.
Prin aceeași metoda poate să-ți pună alte note mai mari ca să-ți mărească media.

| anonim_4396 explică (pentru Catrice):

Da...oricum o sa incerc sa vorbesc cu dânsa

| Crackman a răspuns:

Poti vorbi cu profesorul, sa dai din nou testul.
Ii spui mamei ta, ca nota nu reflecta nimic.
Eu am fost 7 mereu si

| MiruTeo37 a răspuns:

Toți știm ca o nota rea poate da peste cap o mama, poate chiar mai mult decât te da pe tine... Într-adevăr, cel mai bine este sa vorbești cu ea pentru ca într-un final te va înțelege. Pentru mărirea notei ar trebui sa vorbești cu profesoara sau profesorul tău de matematica...este posibil sa îți înțeleagă situația mai ales dacă ești o eleva atenta la ora sa. O poți ruga pe profesoara sa te asculte sau sa te scoată la tabla. Profesorul este și el om, deci încearcă sa apelezi la umanitatea sa. Sper ca te-am ajutat!

| anonim_4396 explică (pentru MiruTeo37):

O sa incerc sa vorbesc cu ea

| MiruTeo37 a răspuns (pentru anonim_4396):

Asa te vreau!