| Nimeni91 a întrebat:

Buna dragilor! Stiu ca poate multi intreaba si nici voi nu aveti de unde sa stiti, insa eu sunt total debusolata. Cum credeti ca se va face la toamna, va mai incepe oare scoala? Oare ne vor imparti in clase de cate 15 elevi? Mie imi e teama ca imi vor schimba profesorii, am unii profesori foarte buni care isi dau toata silinta ca noi sa luam bacul peste doi ani. Imi e teama ca imi vor schimba diriginta, care e o profesoara de limba engleza excelenta. La mine la scoala deja se invata in doua ture si in clase sunt cate 30 de elevi. Ce sa faca in situatia asta? Eu cred ca daca ar micsora orele si ar scurta programul, am reusi. Cred ca orele de muzica, de desen si altele mai usoare pot fi facute cate o jumatate de ora pe saptamana.
La voi cum e? Ma gandesc ca daca suntem atatia copii nu avem sanse sa facem ceva ca sa fie mai bine. Nu stiu ce sa mai zic. Mie una nu imi este teama de virus, deoarece au mai fost boli mai grele peste care oamenii au trecut. Insa trebuie la un moment dat sa revenim la normal deoarece, in caz contrar, am innebuni si mai rau. Ce sa facem? Sa oprim totul pana in 2021 pana cica scot astia un vaccin?

5 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu vom înebuni. Vom găsi soluții. Până în toamnă cei ce ne conduc vor face eforturi să găsească aceste soluții. Nu cică scot ăștia un vaccin, ci mii de cercetători din toată lumea, vor crea un vaccin.

| Simpatic a răspuns (pentru sadrian46):

Daca nu cumva vaccinul nu este facut dinainte sa inceapa altii cercetarile, cei care au raspandit acest virus au si antidotul ca nu-s prosti.

| sadrian46 a răspuns (pentru Simpatic):