| floribuc2011 a întrebat:

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu cateva informatii legate de Facultatea de Istorie din cadrul Universitatii Bucuresti? Cum este atmosfera acolo, cat de greu este, daca iti ofera o cariera buna.
Nu astept raspunsuri la misto. Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| Morvi99 a răspuns:

Salut, o sa ti spun mai mult pe partea de cariera, pai sincer sa fiu nu este o facultate prea stralucita si-n Romania nu ti prea poate asigura mare lucru dupa ce termini poti lucra ca muzeograf, ghid turistic in zone de interes istoric cam astea-s locurile de munca disponibile si destul de limitate mai exista si n parlament pe amumite functii doar ca se intra foarte greu si trebuie sa ai relatii, spăgi etc.
În principiu e bine sa mergi unde ai chemarea si nu unde vor altii, dar conteaza sa poti face ceva dupa.

| floribuc2011 explică (pentru Morvi99):

Multumesc! Esti student in cadrul Facultatii de Istorie?

| Morvi99 a răspuns (pentru floribuc2011):

Sunt student la Geografie la Universitatea din Bucuresti dar am prieteni la istorie si mi au spus in mare parte cum stau lucrurile am fost si eu interesat la ineput dar depinde in mare parte de pasiuni dar balanta se inclina mai mult cand vine vorba si de ce poti iesii d acolo?

| floribuc2011 explică (pentru Morvi99):

Sa inteleg deci ca Facultatea de Geografie ar fi mai buna in privinta oportunitatilor profesionale?

| Morvi99 a răspuns (pentru floribuc2011):

In mare parte da depinde mult de specializarea aleasa geografia turismului si cartografia ocupa marea parte a job urilor si la restul specializarilor sunt destul de limitate joburile
Uite aici un link
https://admitere.unibuc.ro/2019/03/12/brosura-facultatea-de-geografie-2019/

4 răspunsuri: