| alice1radu7788 a întrebat:

Buna seara! Sunt eleva in clasa a-9-a și nu mă pricep deloc la engleză.In gimnaziu nu prea am făcut mare lucru și pot spune că nu am învățat mai nimic.Imi puteți spune cum pot învăța engleza mai repede sau să imi recomandați niște cărți, orice.Cei care ați trecut prin aceeași problemă îmi puteți spune cum ati putut să o rezolvați? Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| raMLesS a răspuns:

Descarca aplicatia duolingo si incepe sa inveti...

O alta varianta ar fi sa asculti melodii in engleza, cauta-le versurile si tradu cuvintele pe care nu le cunosti. Dupa ce ai tradus, invata versurile in engleza... urmareste filme, seriale cu subtitrari in romana, in timpul ala incearca sa faci asocieri intre pronuntia cuvintelor si semnificatia lor.

Iti recomand sa incepi cu aplicatia Duolingo, e o aplicatie foarte buna, interactiva si te invata foarte multe, in plus, e GRATIS! Cel mai important e sa nu te grabesti si sa faci fiecare nivel treptat, daca nu ai inteles bine, refaci nivelul.

Ai nevoie de timp si de putina ambitie, daca te tii de treaba, chiar si in jumatate de an o sa fii la un alt nivel.

6 răspunsuri:
| zilog a răspuns:

Nici eu până azi nu mă pricepeam la engleza
si m-am chinuit 20 ani să învăț engleză
acum am stat 3 luni fara nici un fel de loc de muncă in Anglia pentru că nu stiam engleza
câte o data îmi veanea să o iau razna să mă duc să mă interenez la nebuni sau să mă duc la mânăștire
că ajunsesem să cred despre mine că gata am expirat si nu mai are nici un sens să mai incerc nimic in viata asta DAR CHIAR AZI AM DESCOPERIT CEVA SENZAȚIONAL DE BUN
NU O SA ÎTI VINĂ SĂ CREZI CÂT DE REPEDE INVETI ENGLEZĂ


Rosetta Stone English

Merge 3 zile gratis si dacă te convinge că merită să dai un ban
chiar este cea mai tare chestie pe care am vazut-o vreo data pentru invatat engleza
Rosetta Stone English

https://www.rosettastone.co.uk/

eu azi am invățat cât aș fi invățăt la liceu intr-o săptămână

si chiar este frumoasa plăcută aplicația