| robert197 a întrebat:

Buna seara, sunt student la drept anul I zi, as vrea sa ma trec la fara frecventa pentru un program mai flexibil si pentru a fi putin mai lejer cu situatie financiara. Diplomele de licenta am citit ca sunt egale, recunoscute de minister. Vreau sa stiu daca sunt oferite cursuri, pdf-uri si programe de lucru si la fara frecventa. Singurul lucru care difera ar fi faptul ca nu-ti mai explica profesorul, ci inveti dupa capul tau, adica face to face. Poate este pe aici cineva care a trecut prin lucrurile astea, as prefera sa impart munca cu facultatea, de aceea prefer fara frecventa. Astept un raspuns, dau funda, multumesc!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Dintrebare a răspuns:

Buna. Cu diploma de licenta nu vei avea probleme, va fi echivalenta cu diploma de la invatamant cu frecventa, doar ca o sa scrie pe ea forma de organizare a programului de studii universitare pe care l-ai urmat. Fiecare facultate are regulile ei interne, dar oricum toate facultatile ofera facilitati de studiu pentru studenti. Sigur o sa primiti cursurile si toate materialele necesare pregatirii pentru examene. De asemenea, profesorul poate fi intrebat cand exista nelamuriri chiar daca nu faci facultate de zi. Daca ma intrebi pe mine, eu as zice sa te interesezi la care cursuri este prezenta obligatorie si avand in vedere ca inca se face online, ai mai putea sa o lungesti asa, la zi. Eventual chiar sa mergi sa vorbesti cu profesorii personal si sa le explici ca lucrezi. Sunt sanse mari sa fie intelegatori daca iti iei examenele. Eu am terminat tot facultatea de drept, acum 8 ani si lucram in paralel, asa ca doar in primii doi ani am mai mers la cursuri. Apoi mergeam doar la examene si a fost in regula. Iar acum fac a doua facultate, la fel (plus ca avantajul e ca sunt cursuri online). Daca se poate sa scrie pe diploma cursuri la zi, suna un pic mai bine. Oricum, orice decizie ai lua, nu iti face probleme, o sa primesti cursurile si tot ce ai nevoie.