| XcrisSSx a întrebat:

Buna,TPU! Am sa ii rog pe cei ce au terminat facultatea de medicina din Arad sau facultatea de medicina din Timisoara ce fel de comparatii este intre cele 2? Ce avanataje si ce dezavantajate sunt intre cele 2?

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Eu am terminat facultatea de la Craiova, insa am cunoscut cativa absolventi si ed la Timisoara si de la Arad. In primul rand, trebuie sa iti spun ca daca vrei sa inveti, sa faci performanta, o poti face in ambele facultati, profesorii te vor ajuta si colo si colo. Dar facultatea din Timisoara are mai multa traditie si, prin urmare, concurenta mai mare, ceea ce inseamna ca studentii sunt mai buni, emulatia mai mare si este mai greu sa te manti in frunte, deci trebuie sa muncesti mai mult. Ceea ce este un mare avantaj, fiindca in general, vei vrea in cariera ta, sa fii cel mai bun sau printre cei mai buni. La Arad sunt mai putini studenti si atunci concurenta e mai mica, asa incat trebuie sa fii atent sa nu-ti stabilesti stacheta prea jos, in lipsa unei concurente acerbe pentru primul loc. dar, asa cum incepeam, daca tu vrei sa fii cel mai bun, nu te va impiedica nimic.

0 răspunsuri: