| Ofiintă a întrebat:

Bună, TPU!
Revin din nou cu o nouă întrebare. Sunt studentă la facultatea de administratie publică din cadrul Universității Babes-Bolyai. Problema este că nu prea mă încântă această facultate, am impresia ca studiem doar inutilități. Eu nu am vrut să mă înscriu la această facultate, mai degrabă as fi optat pentru finanțe-bănci, mi se pare o ofertă educațională mult mai rentabilă. Sunt îngrijorată pentru că nu știu ce oportunități de angajare voi avea după finalizarea studiilor. Mi s-a spus că pot lucra fie în domeniul privat, fie în cel public, diverse instituții... Eu una mă simt prost de fiecare dată când sunt întrebată în legătură cu facultatea pe care o fac și în momentul în care le răspund, ei nu știu ce presupune acest program de licență, ca și cum as face o facultate doar ca să fac una. Visul meu a fost să dau la facultatea de drept, însă cu toate că am avut media de la bac destul de mare, am luat o notă mică la admitere și nu am reușit să intru, concurența fiind prea mare. Mă simt atât de deprimată, mă duc cu scârbă la cursuri și îmi doresc moartea pentru că nici pe celelalte planuri nu stau prea bine. Parcă totul s-ar prăbușii în fata mea, iar eu îmi doresc doar să mă trezesc din acest coșmar.
Ce părere aveți despre acest program de licență?
Mulțumesc pentru înțelegere!

Răspuns Câştigător
| Yukidaruma a răspuns: