| ManRight2000 a întrebat:



Sunt elev in clasa a XI-a la un liceu mate info din Timisoara.Imi plac foarte mult matematica si fizica.Deocamdata oscilez intre 3 optiuni de facultati:Fizica(UVT),Constructii(UPT),Electrotehnica si Electroenergetica(UPT).Imi puteti da cateva informatii utile despre aceste facultati(dificultate,meserii posibile dupa terminarea uneia dintre aceste facultati)?
Rog un raspuns la obiect, nu unul stupid sau fara sens.Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Bondarel99 a răspuns:

După părerea mea, alege Electrotehnica, construcțiile nu mai sunt ce au fost odată, iar fizica e foarte grea și înveți o grămada de lucruri abstracte, dificile și pe care le uiți foarte repede pentru ca nu o sa le folosesti, o sa constați ca ti-a folosit doar sa îți dezvolți gândirea și cam atâta. In plus meseria de inginer are aplicabilitate in foarte multe domenii, poți face multe chestii chiar dacă nu vei lucra neaparat in domeniul electrotehnicii sau energiei. De munca îți vei găsi, asta nu e o problema, salariul e mare, dacă ești bun și ai invatat in facultate. Dar facultatea nu e ușoară deloc, adică mate și fizica la greu, se fac numai probleme, aplicații, diagrame, desene tehnice, pe scurt întotdeauna vei avea ceva de calculat, in fiecare zi și in fiecare ora. Dar dacă prinzi și îți place, te duci la cursuri și vrei sa faci o cariera atunci te vei descurca.

1 răspuns:
| Bbyw a răspuns:

Cel mai bine ETC in cadrul poli, au nevoie disperata de oameni in domeniul acesta si te ia chiar si din primul an, fara experienta. Facultatea consta in multa fizica, mai putina mate care se face in anul 1. e cea mai buna alegere dupa parerea mea