| Oanna96 a întrebat:

Buna tuturor.Va rog frumos sa ma ajutati cu cateva informatii. Vreau sa intru la facultatea de informatica in cadrul universitatii Titu Maiorescu.Am cautat pe site-ul lor si nu am gasit niciunde ce acte imi trebuie pentru inscriere, daca are examen de admitere si in ce consta acesta. Cei care sunt studenti sau intentioneaza sa urmeze cursurile in cadrul universitatii, va rog frumos sa ma ajutati si pe mine.Va multumesc anticipat.

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Scrie destul de mare si clar aici

http://www.utm.ro/admitere_2016/

| Oanna96 explică (pentru suntserios):

Si totusi nu am vazut in ce consta examenul pentru facultatea de informatica

bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Scrie foarte CLAR pe site-ul oficial; probabil e mai greu cu cititul sau cu înţelegerea Limbii Române - în cazul tău :(


"Media generală la concursul de admitere în programele de studii universitare de licenţă, altele decât cele din domeniile Sănătate și Farmacie, se calculează ca medie aritmetică între media obţinută de candidat la examenul de bacalaureat şi nota obţinută la chestionarul de admitere 2016 pentru studii universitare de licenţă.

...

Lista actelor și documentelor necesare pentru înscrierea la concursul de admitere în ciclul de studii universitare de licență:



Candidaţii cetăţeni români care au urmat studiile liceale în România:

a) diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă, în original şi în copie legalizată;

b) în cazul candidaţilor care sunt studenţi în ciclul de studii universitare de licenţă la o altă facultate, diploma de bacalaureat în copie legalizată, însoţită de adeverinţa de student în care se precizează faptul că actele de studii în original se află la dosarul studentului;

c) diploma de licenţă în copie legalizată pentru absolvenţii altor facultăţi;