anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Luna viitoare merg să îmi depun cerere de transfer la un liceu te top din alt oras, iar eu, acum, sunt tot la un liceu bun, si la liceul nou voi merge pe același profil. Odată ce schimb localitatea, am sa îmi fac SI viza de flotant, deoarece am auzit că șansele sunt mult mai mari de acceptare. Trec in clasa a 10-a, si am media mult mai mare decât a ultimului din clasa in care vreau sa merg. In acea clasa la acel liceu la care vreau sa merg sunt 30 de elevi si am înțeles că au 36 de poziții in catalog.
Ideea e că e cel mai bun liceu din județ, si mă gândesc că nu e ușor să mă transfer acolo, având în vedere că eu am intrat la liceul la care sunt acum cu o medie mult mai mică decât cu care s-a intrat acolo.
Ce ziceți, care sunt șansele să mi se aprobe transferul? Mie îmi trebuie aprobare 100% avand în vedere că eu plec din localitatea aceea, si daca nu se aprobă transferul nu am cum sa stau pe drumuri, fiindcă nu o sa mai am locuință în acel oraș.
Ce îmi recomandați sa fac să fie 100% aprobat transferul?

4 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Dat fiind faptul ca esti minor nu vei putea intreprinde nimic!--- parintii sunt aceia care se vor ocupa atat de schimbarea domiciliului in alta localitate cat si de indeplinirea formalitatilor de transfer.In situatii exceptionale cum este schimbarea de domiciliu dintr-o localitate in alta, Inspectoratul scolar poate aproba depasirea efectivului maxim de elevi/clasa.

| Violleta2022 a răspuns:

Conditiile de transfer le poti afla doar de la liceul unde vrei sa te transferi.
Cat privesc pozitiile din catalog, nu sunt un criteriu de a forma clasele, de aceea au si ramas la numar fix de 30 de elevi, pentru ca de multi ani nu mai sunt clase cu peste 30 de elevi.

| GheorgheNicovel a răspuns (pentru Violleta2022):

In acel liceu sunt clase SI cu 34 de elevi, cat despre criterii, am mers la liceu SI contează media.

| GheorgheNicovel a răspuns: