| cxggaf1 a întrebat:

Buna ziua. (imi cer scuze, nu sunt buna la romana enough)
Eu sunt o studenta la liceu in Japonia. Eu sunt mix de Japonia si Romania.
Familia mea se gandeste sa ne mutam in Romania si sa ma transfer la un liceu in Bucuresti in classa 9 a si am intrebari.
1. studenti in liceu la Romania pot sa vorbeasca Engleza? (imi este frica sa nu ma pot intelege cu colegii in Romana. Stiu mai bine Engleza)
2. in liceu in Romania sunt studenti de la alta tara?
3. cum sa imi fac prieteni la liceu ca o fata?
4. la liceu in Romania este foarte greu de nu ai timp de distractie? Adica imi place sa ma dau cu skateboard si o sa vreau sa merg la parc dupa scoala
5. in Romania sunt fete care se dau cu skateboard?

Răspuns Câştigător
| Brizbriz a răspuns:

1. da, mai ales la un liceu american
https://www.google.com/search?q=liceu+american
2. vezi 1.
3. la fel ca in Japonia, esti draguta cu, colegii
4. si la un liceu militar ai timp de distractie, nu exista liceu in lume care sa creeze roboti fara minte
5. nu foarte multe, dar da

si, btw, ma bucur pentru tine ca vii in Romania, nu suntem foarte mandrii de tara asta, dar, TOTUSI, e MUUULT mai bine decat sa fi gaijin in Japonia, chiar daca ai crescut acolo, cat esti inca, copil poate nu e foarte dur, dar vine o varsta, cand te trezesti ca, toti pastreaza distanta, iar societatea lor e dura fata de ei insasi, auzi, padure specializata in sinucigasi, asta e "tare" :(

in alta ordine de idei, cand vii aici, poti sa iei lectii de romana, romana e o limba foarte personalizata, mult mai personalizata decat engleza, si destul de greu pentru un vorbitor nativ de romana sa o vorbeasca perfect, cu atat mai putin de cineva care nu e nativ (am vazut greseli de pronuntie in filme pentru copii, oameni care au invatat bine romana, dar nu perfect)

| cxggaf1 explică (pentru Brizbriz):

Multumesc pentru raspuns!

| Brizbriz a răspuns (pentru cxggaf1):

Cu placere, success

2 răspunsuri: