anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bunul-simț mai poate fi reinstaurat în România?
Alfabetizarea oamenilor cu bunele maniere?
Ceva leacuri împotriva nesimțirii!?
Când se vor putea obține job-uri prin meritocrație și competențe răsplătite pe măsura experienței valorii și excelenței individului respectiv ca să nu mai fie atrasi de alțe țări!?
Vor fi vreodata implementate standarde calitative in exercitarea tuturor profesiilor!?
Hai să cerem salariul minim să fie de 10 lire / ora ca muncitor necalificat în România.
Pt că Românii au pierdut 30 ani din viață tot sperând de la REVOLUȚIE PÂNĂ ACUM!
HAI SĂ AVEM COLOANĂ VERTEBRALĂ ȘI TOȚI INGINERII să renunțăm să muncim dacă nu primim măcar 24 euro / ora de muncă.
Sunt Inginer, strungar, automatist, programator fac aceeași muncă la aceleași standarde calitative atât în România cât și în Elveția, Anglia, Austria, Germania de ce să fim plătiți diferit!?
Ce face România pentru ca să ne facă să fim mândri că suntem Români și să nu emigrăm?
De la REVOLUȚIE toti parlamentarii parcă ar spune "DUPĂ MINE POTOPUL".
Pe mine mă impresionează neplăcut să văd că mai mult de cât covid-ul mai mult decât criza economica si ecologica ceea ce ne pândeșțe este o pandemie planetară, o scădere generală a IQ-ului general!
Ne pândește o pandemie de prostie! Trecem printr-o mutație care duce la o epidemie de prostie!

Ma deprimă faptul că nu mai văd speranță în viitorul românesc!
O să avem vreodată institutii competente eficiente si transparente!?
Unde se poate ajunge cu degradarea culturii omului de rând?

Cum o să arate România în 25 ani!?

CARE AR FI CELE 3 LUCRURI PE CARE LE-AI ÎMBUNĂTĂȚI ÎN SOCIETATEA NOASTRA!?

16 răspunsuri:
| Catrice a răspuns:

Da,12 clase obligatorii pentru orice.
Si neapărat cei 7 ani de acasă.

| zilog a răspuns (pentru Catrice):

șî nu ai văzut oameni cu facultăți cumpărate care au educație ce lasă foarte mult de dorit, care aruncă gunoaie pe jos și au o mentalitate foarte îngustă nu neapărat din vina lor,