anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bunul-simț mai poate fi reinstaurat în România?
Alfabetizarea oamenilor cu bunele maniere?
Ceva leacuri împotriva nesimțirii!?
Când se vor putea obține job-uri prin meritocrație și competențe răsplătite pe măsura experienței valorii și excelenței individului respectiv ca să nu mai fie atrasi de alțe țări!?
Vor fi vreodata implementate standarde calitative in exercitarea tuturor profesiilor!?
Hai să cerem salariul minim să fie de 10 lire / ora ca muncitor necalificat în România.
Pt că Românii au pierdut 30 ani din viață tot sperând de la REVOLUȚIE PÂNĂ ACUM!
HAI SĂ AVEM COLOANĂ VERTEBRALĂ ȘI TOȚI INGINERII să renunțăm să muncim dacă nu primim măcar 24 euro / ora de muncă.
Sunt Inginer, strungar, automatist, programator fac aceeași muncă la aceleași standarde calitative atât în România cât și în Elveția, Anglia, Austria, Germania de ce să fim plătiți diferit!?
Ce face România pentru ca să ne facă să fim mândri că suntem Români și să nu emigrăm?
De la REVOLUȚIE toti parlamentarii parcă ar spune "DUPĂ MINE POTOPUL".
Pe mine mă impresionează neplăcut să văd că mai mult de cât covid-ul mai mult decât criza economica si ecologica ceea ce ne pândeșțe este o pandemie planetară, o scădere generală a IQ-ului general!
Ne pândește o pandemie de prostie! Trecem printr-o mutație care duce la o epidemie de prostie!

Ma deprimă faptul că nu mai văd speranță în viitorul românesc!
O să avem vreodată institutii competente eficiente si transparente!?
Unde se poate ajunge cu degradarea culturii omului de rând?

Cum o să arate România în 25 ani!?

CARE AR FI CELE 3 LUCRURI PE CARE LE-AI ÎMBUNĂTĂȚI ÎN SOCIETATEA NOASTRA!?

16 răspunsuri:
| Catrice a răspuns:

Da,12 clase obligatorii pentru orice.
Si neapărat cei 7 ani de acasă.

| zilog a răspuns (pentru Catrice):

șî nu ai văzut oameni cu facultăți cumpărate care au educație ce lasă foarte mult de dorit, care aruncă gunoaie pe jos și au o mentalitate foarte îngustă nu neapărat din vina lor,
Mitocani, PREȘEDINȚI DE STAT CARE AU DISPREȚ FAȚĂ DE ROMÂNI ȘI ÎȘI IAU CA ȘI CONSILIERI MANELIȘTI CELEBRI SAU îșî baga copii ca să fie Euro Parlamentari
Succesuri!

| Catrice a răspuns (pentru zilog):

Aia se numește aroganta din vina banului și a puterii.

| gabicoo a răspuns:

Un singur răspuns la întrebările tale: Never!
Din păcate! sad

| Darkmagic a răspuns:

Acum 4 ore | zilog a întrebat:
"Hai să cerem salariul minim să fie de 10 lire / ora ca muncitor necalificat în România."

Daca salariul minim devine 10 lire pe ora in Romania, Romania se duce in cap.
Statul nu are un buget care sa permita astfel de plati, trebuie deci sa creasca enorm niste taxe. Privatii nu au nici ei posibilitatea sa faca astfel de plati, deci isi vor aduce preturile serviciilor si marfurilor la nivelul acestor cerinte: sa poata da 10 lire/ora angajatului.
In speta, daca printr-un miracol privatii nu dau faliment sau nu pleaca din Romania, si daca Romania nu intra in incapacitate de plata, lucrurile or sa fie exact ca pana acum, doar se va adauga o valoare artificiala si nemeritata tuturor lucrurilor sau serviciilor care se vand/cumpara.
O sa dai 5 lire pe un pachet de tigari, nu 15 lei sau cat este acum, o sa dai 30k lire pe o Dacia, nu 5 sau 10 mii de euro cat este acum, si asta numai pentru ca respectivii angajati ai companiei de tigari sau ai uzinei auto sa isi primeasca salariile.
Romania nu mai este din pacate o tara care sa produca foarte multa valoare adaugata, iar ce inca se mai produce si este rentabil, este produs de catre companii straine, profitul merge afara dupa plata salariilor si a impozitelor.
Nu imi place sa te dezamagesc, dar lucrurile nu functioneaza asa: maresti salariul fara nicio o baza economica in spate, si tara se duce in cer, iar pentru a schimba ceva in societatea romaneasca o sa fie nevoie de ani, si multe generatii.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dacă școala ar fi obligatorie, și s-ar preda la standarde înalte, eu zic ca nu am avea necalificati.
Îmi pare rău că țara asta a fost și este condusă și dusă cu zăhărelul de niște... nu știu cum să-i numesc, numiți-i voi.

| zilog a răspuns (pentru anonim_4396):

școala nu este nimic altceva de cât o pușcărie unde oamenii sunt umiliți amenițăți oră de oră ținuți în teroare și torturați cu matematici absurede care nu au nici o aplicabilitate practică doar pentru ai insufla copilului ideea ca este un nimic care nu este bun de nimic!

| anonim_4396 explică (pentru zilog):

Din păcate așa e. Si cand te gândești ca totul a început de la "dări".

| zilog a răspuns (pentru anonim_4396):

Am fost angajat în anul 2012 în Italia la o firmă cu acționari români și am fost lauat ostatic din inginer ajunsesem să muncesc muncă de salahor. Am propus celorlalți ingineri români vreo 30 să facem răscoală șî să evadăm și Românii mi-au spus că dacă mai comentez chiar ei o să mă toarne la patroni! Mi-se promisese 2000 euro salariu dar în realitate mi-se oprea cazarea și mâncarea și mi-se dădea doar 400 Euro pe card să trimitem la familie in Ro. Nu aveam telefone semnal GSM pentru că ne caza doar în păduri Nu aveam voie să mergem în oraș la civilizație.
Românii se învățaseră așa și începuse să le placă!
Eu am evadat în ziua a treia! Ei cred că sunt în continuare scalvi angajați acolo PENTRU CĂ ROMÂNII NU VOR SĂ FIE UNIȚI!

Altă întâmplare dar de data acesta acum în Anglia anul 2020
Lucrez la o firmă unde ajung cu un autocar. Autocarul are 100 locuri libere dar pe motov de covid lasă să se urce doar cei ce au mușchi mai mulți adică doar 40 de persoane.
în fiecare zi rămânănd 8 persoane pe jos pentru că în total suntem 48
EU AM PROPUS CELOR 30 DE ROMÂNI ȘI 18 ALTE NAȚII SĂ NU NE URCĂM NICIUNUL ÎN AUTOCAR ORI NE IA PE TOȚI ORI Pe motive de egalitate fraternitate să rămânem toți jos.
Românii cu șoricul gros au spus că DA rămânem toți jos nu ne urcăm nicunul
și ceilalti 18 africanii șî marocanii si francezii si spaniolii au spus că nu se urcă nici unul. Așa îi organizasem eu în parcare. M-am asigurat că au înteles toți și mi-au confirmat că or să rămână în parcare absolut toți dacă nu ne înțelegem cu șoferul să ne primescă pe toți în autocar.
CÂND A VENIT AUTOCARUL ROMÂNII AU TRĂDAT! AU FOST PRIMII CARE SE BĂTEAU CARE SĂ URCE PRIMUL ÎN AUTOCAR!
M-au dezamăgit profund prin faptul că ar fi putut să nu mintă că or să rămână toți jos! Asta m-a deranjat cel mai tare!

| anonim_4396 explică (pentru zilog):

Wow! E stupefiant, dar de fapt astia sunt străinii. În coordonare de obicei pun oameni rai și prost educati, ca nu cumva sa se ridice angajatul împotriva lor.
Există din păcate așa ceva, am auzit și eu cazuri cu evadări. Străinii se cred faraoni, iar noi restul sclavii lor, marionetele lor.
Societatea se degradează pe zi ce trece.

| zilog a răspuns (pentru anonim_4396):

Vasalitate și tribut

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Educatia se face in familie. Deocamdata inca mai avem parinti crescuti in comunism. Poate dupa ce trece acea generatia va exista o alta crestere in familie.

| zilog a răspuns (pentru anonim_4396):

Vine din nou comunismul
ace comunism in care nimeni nu va mai avea nici un fel de ban
si partitul va decide cine și cât să primescă

| LaylaYvette a răspuns:

Pot sa te cunosc?

| zilog a răspuns (pentru LaylaYvette):

Da cu cea mai mare plăcere!

| D3ni55 a răspuns:

Sanse nu sunt, traim zile in care daca esti smecher e bine si esti tare iar daca esti bun, esti luat de prost. In concluzie in loc sa se aprecieze bunul in oameni, se apreciaza ppatul in fund caci e cel mai bine pentru astia de sus. Banii sunt ochii dracului! trebuie sa vina o generatie care isi va da seama ce inseamna a fi om si ce inseamna animal, majoritatea oamenilor sunt doar dupa ani si nu se mai uita in spate. Un vers de la un OM: "Asa e cand n'ai bani vrei bani, cand ai bani vrei mai mult". Numai bine!