| Losnams a întrebat:

Ce importanta au mediile din scoala generala? Te ajuta mult pentru viata?

11 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Sunt doar trepte pe care e bine sa le treci cat mai sus. De exemplu: o medie mare in scoala generala te ajuta la alegerea liceului preferat. O medie buna la liceu te ajuta sa intri mai usor la facultatea dorita.

| Adry05 a răspuns:

Un pic cand intri la liceu, dupa sunt irelevante.

| RoCkKiD a răspuns:

Notele in general sunt un mijloc de departajare intre elevi/studenti cand vine vorba de accesul la anumite scoli/universitati sau acordare de burse/facilitati.

Notele conteaza in masura in care iti faciliteaza accesul la un liceu la care iti doresti sa mergi sau o facultate anume la care vrei sa mergi insa la cum e sistemul de notare la noi de multe ori nu reflecta nivelul unui elev deci eu le consider irelevante.

Sfatul meu, ai grija sa ai note destul de mari cat sa intri la scolile pe care vrei sa le urmezi dar asta nu inseamna sa ignori invatatul pentru in momentul in care iti vei dori un job nu o sa intereseze pe nimeni ce note ai avut ci ce stii.

| Violleta2022 a răspuns:

Mediile din scoala generala si exmaneul de capacitate sunt decisive in alegerea unui profil profesional si a unui liceu, care iti vor decide cariera ta profesionala.

| Bunica69 a răspuns (pentru Violleta2022):

Hai mai taceti odata cu "notele conteaza", eu era sa raman repetent, nu invatam o boaba iar la final am ajuns la o facultate foarte buna, nu mai tot mancati.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Mediile nu, dar faptul ca inveti sau te golanesti, da. Un 5 la unii profesori e mai valoros ca un 9 la altii, deci mediile sunt egale cu zero. Taica-meu de exemplu prin liceu avea la matematica 5-6 de obicei, dar daca ii vezi caietele, zici ca era olimpic. Si dupa aia a facut facultate tehnica si a terminat cu 9.winking

| Lioana a răspuns:

Mediile din scoala generala influenteaza respectul de sine, respectul celorlati si liceul la care vei ajunge.