| blairelovesmusic a întrebat:

Ce orar mai am şi eu! Zici că a fost făcut de un papagal! laughing De exemplu: Vineri ultimele 3 ore le am de română. De ce sunt orarele elevilor aşa?

11 răspunsuri:
| Apokales a răspuns:

Pentru ca nu ai de ales, sistemul este acelasi ca cel din sec 19 happy. Apropo, nu ca m-ar fi afectat emotional, dar de ce mi-ai dat eronat? laughing

| Mirel4412 a răspuns:

Eu am 8 ore joia, si martea 2 ore mate 3 romana... Orarele de la scoala noastra sunt facute "de calculator" si cred.ca toate din Romania sunt facute asta

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

De homo sapiens e făcut :p

| blairelovesmusic explică (pentru anonim_4396):

Stiu, a fost doar o gluma.

| anonim_4396 a răspuns (pentru blairelovesmusic):

Ți mai bine? Ce mai faci? Ți o trecut ideea te a te sinu...e?

| blairelovesmusic explică (pentru anonim_4396):

M-am intors acum 10 minute de la liceu, sunt bine. Ma gandesc mult la viata mea in perioada asta precum orice adolescent. Implinesc 17 ani in anul acesta, ma gandesc sa renunt la diploma de bac, sa termin a 10-a clasa si sa-mi caut o meserie cat de cat ok. Mi-am ales deja sufletul pereche, l-am cerut de sot sambata si mi-a acceptat intrebarea. Am o viata dezordonata, dar sper sa o pot ordona pana nu e prea tarziu. Mama mea a avut mult timp, dar s-a sinucis la 36 de ani.

| anonim_4396 a răspuns (pentru blairelovesmusic):

Măcar termina 12 clase ca nu se știe ce va urma în viitorul apropiat, dar dacă tu asa simți sa faci e problema ta, eu doar ți am dat un sfat. Ma bucur pentru tinehappy din ce cauza sa sinucis mama ta? Sper ca nu am deranjat cu aceasta întrebarehappy

| blairelovesmusic explică (pentru anonim_4396):