| iamprettybored a întrebat:

Ce părere aveți despre meseria de profesor de liceu? Se poate avea un trai decent? Am înțeles că salariul e undeva pe la 4000 de lei pe lună.

Vi se pare că este o meserie stigmatizata de oameni? Eu personal am câțiva profesori pe care îi admir enorm, de respectat îi respect pe toți, dar care vi se pare situația în țară în general? Sunt profesorii înjosiți de societate?

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Pentru "meseria de profesor" trebuie sa ai un har special: sa stii explica elevilor materiile in asa fel ca ei sa inteleaga si chiar sa adore ce- si cum le explici.
Totodata trebuie sa stii "cobori" la nivelul tinerilor, sa devii prieten cu ei, sa poti discuta orice problema a lor.

Din pacate, multi profesori sunt exact contrar celor descrise de mine mai sus, iar elevii ajung sa le ureasca si chiar sa-si bata joc de ei.

21 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Unii da prin licee sant batjocoriti altii stresati sau nu.

| Violleta2022 a răspuns:

Bineinteles ca se poate avea un trai decent din predat, cum crezi ca ar rezista de altfel, cei peste 20.000 de profesori ai tarii?
De ce ar fi injositi profesorii?
Poate cocalarii o fac, care nu au habar oricum pe ce lume traiesc, altfel nimeni nu ar batjocorii pe nimeni.

| Violleta2022 a răspuns:

Pentru un profesor incepator, inainte sa isi ia gradele si fara experienta, salariul incepe pe la 3000.
Bineinteles ca, este o meserie foarte respectata!
Nu, profesorii nu au de ce sa fie injositi de societate, dimpotriva!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Salarii profesori 2020 http://real-sky.com/S3pWT
Cu respectul, este mai respectată decât meseria de măturător de stradă, ca să îți dau un exemplu, ca să înțelegi.

| Frank51 a răspuns:

Daca tu vrei sa fi profesor pentru salariu si respect eu zic sa o lasi balta.

| gabicoo a răspuns:

Câștigi 4.000 lei pe Lună. Pe Pământ primesti mult mai puțin!
laughing

| Nemessys a răspuns: