Mai exista asa ceva? Acum este OPC (Oficiul pentru Protectia Consumatorului). Si ăia trebuie sa manance o paine. Poate ca tu ai cerut-o si nu ti s-a dat pentru ca nu exista.Cand am citit „pitie" ma gandeam la piftie.
ANPC: http://www.anpc.gov.ro/articol/575/date-contact
"Pitia" nu te ajuta cu nimic. :))
Am vrut sa scriu,, politia,,, mama ei de tastatura
Stai linistit! Am inteles si doar am glumit.
Buna
Mai bine anunti autoritatile...
OPC/Politie/Sanepid... dupa caz.
O zi buna
Ce e aia „pitie"?!?
Anyway, cu sau fără condică, cine crezi că va citi ce scrii tu acolo (presupunând că ți se va oferi acest „produs")? Chestia aia era valabilă până în 1989, că orice unitate socialistă era obligată să aibă o astfel de „cărțulie" și să o prezinte „organelor" în caz de control.
Acum, dacă ai o plângere oarecare, te adresezi direct „organelor", mai precis ANPC prin telefon, petiție scrisă sau în format electronic.
Atenție! ca să fie valabilă o sesizare adresată lor, ai nevoie de un bon fiscal prin care să poți dovedi că ai cumpărat produsul sau serviciul reclamat.
Depune o cerere scrisă la Protecția consumatorului (OPC/ ANPC), ori la Poliția Economică din cadrul IPJ. Depinde și de problema pe care ai avut-o. Dacă a refuzat să-ți dea bon fiscal/chitanță, poți depune o plângere la ANAF. În general, oriunde ai merge, angajații te vor îndruma unde să depui reclamația, dacă problema ta nu intră în sfera lor de competență.
Ai grijă la formularea reclamației, nu folosi cuvinte vulgare și nu te pierde în detalii. Fii calm, când o redactezi. Reclamațiile/sesizările anonime nu se iau în considerare.
Poți încerca să le scrii la Reclamatie ANPC (dai un search pe google, ei au un formular online), dar totuși e bine să mergi personal, dacă ții ca problema să se rezolve.
Nu cred sa existe condica de reclmatii!
Poti face plangere la Protectia Consumatorului! Politia nu te ajuta! Aia sunt obligati macar sa verifice spusele tale.Ai grija sa ai bonul fiscal la tine si produsul,, incriminat''
anonim_4396 întreabă:
ioan362 întreabă: