| Furnicuta000 a întrebat:

Ce se intampla daca ramane un singur student cu o restanta la o anumita materie? Are voie sa dea examenul singur cu profesorul?

15 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu vei intampina niciodata asemenea situatie.

| Adry05 a răspuns:

Profesorul e obligat sa se prezinte cand e programata restanta, indiferent ca e un singur student cu restanta sau mai multi, asa ca nu numa ca are voie, e obligat.
In plus, cum s-a mai zis, poate mai sunt studenti din ani mai mari ori persoane care vor sa-si mareasca nota la examenul respectiv.

| Violleta2022 a răspuns:

Bineinteles ca da examenul singur.

| sierra1 a răspuns:

Intre patru ochi? Nici vorbă!

| Furnicuta000 explică (pentru sierra1):

Pai si ce face? Din moment ce nu mai are pe nimeni in anul ala cu restanta?

| sierra1 a răspuns (pentru Furnicuta000):

Tu pune mâna pe carte, te anunță proful/profa ce și cum și când. Baftă

| Furnicuta000 explică (pentru sierra1):

Dar am dreptul sa dau restanta, nu?

| sierra1 a răspuns (pentru Furnicuta000):

Corect

| AC4S4 a răspuns:

La restanta pot participa si studenti din anii mai mari. Deci, probabil nu va fi singur cu profesorul in sala.

| Furnicuta000 explică (pentru AC4S4):

Mi se pare ca ea nu mai este titular de curs la alti ani, ci doar preda seminarii si laboratoare.

| AC4S4 a răspuns (pentru Furnicuta000):

Din cate stiu, probele scrise ale cursurilor apartin profesorului titular care se ocupa de curs.

| Furnicuta000 explică (pentru AC4S4):

Pai asta zic, ea are doar cursul asta la anul nostru (25 studenti), in rest nu mai are cursuri la alti ani ci doar face seminarii si laboratoare la materii unde sunt alti titulari.

| AC4S4 a răspuns (pentru Furnicuta000):

Stiu ce spui. Dar acum un an ea a predat acelasi curs altor studenti. Se poate ca niste elevi sa nu fi trecut, iar acum ei sa dea din nou examenul.

| Furnicuta000 explică (pentru AC4S4):

Nu, e imposibil, erau in jur de 30 studenti si stiu sigur ca toti si-au luat licenta.