| Krax256 a întrebat:

Cine a procedat corect si cine a gresit in urmatoarea situatie? Doua doamne,, distinse" se programeaza, pentru ora 12:00 la coafor. Ele ajung la coafor la ora 11:35 si pentru ca altcineva este deja pe scaunul coafezei, ele se aseaza sa astepte. La 11:40, clienta de pe scaunul coafezei se ridica pentru ca sa plateasca si sa plece; dar in acelasi moment, tocmai intra pe usa un client (clientul este un domn care nu avea programare si care dorea o tunsoare rapida si uniforma, pentru ca altfel nu ii permitea podoaba capilara). Coafeza considera de cuviinta ca in 20 de minute de la 11:40 si pana la 12:00, are timp suficient sa-l tunda. In acel moment, coafeza invita clientrul pe scaun si instiinteaza politicos pe cele doua doamne si cu rugamintea de a astepta, maxim 10 minute, pana tunsoarea domnului cu pricina este terminata. Cele doua doamne se stramba dar raman pe scaune sa astepte. In perioada de maxim 5 minute ele devin foarte preocupate cu o susoteala si decid sa plece fara a spune nimic. In acel moment, coafeza le vede si le intreaba daca se vor intoarce, ele spun,, nu". Aceasta este situatia. A procedat corect coafeza, ca a oferit sansa justa, domnului de a fi tuns si nu a invitat-o pe una dintre doamnele care erau programate cu 20 de minute mai tarziu? Erau ele indreptatite sa se simta refuzate pentru aceasta? Sunt ele niste indolente care au impresia ca li se cuvine totul si pe motiv ca au ajuns cu mult mai devreme de ora programata, au dreptul sa aiba prioritate? Va rog sa raspundeti asa cum simtiti si sa explicati. In cazul in care spuneti ca este corect, ca ele sa fi avut prioritate chiar daca au ajuns mai devreme, va rog sa explicati; de ce? In cazul in care spuneti ca s-a procedat corect de catre coafeza, va rog sa explicati; de ce?

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

Coafeza a procedat CORECT, fiindca doamnele au avut programare pentru ora 12:00.
Pe doamna nu trebuie sa intereseze si sa le irite faptul ca, coafeza a mai inserat in timpul ramas inca un client, deoarece ea este la servici, isi castiga banii si trebuie sa ocupe intregul program de lucru, cat mai eficient.

Prin analogie, cele doua doamne si-au cumparat bilete pentru un tren care pleaca la orele 12:00, iar faptul ca firma de cai ferate mai introduce pe linie inca un tren pe acelasi linie nu trebuie nici sa le intereseze! tongue

Doamnele au avut timp si decizia alternativa de a ocupa acel timp plecand la o plimbare, la o cafea sau prajitura si sa se re-intoarca la ora programata. Insa, renuntand la programare, au dat mana libera coafezei sa schimbe programul si dupa ora 12:00, fiind anulata rezervarea.

27 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

A procedat corect coafeza. Doamnele fiind programate la ora 12, este problema lor ca au venit mai devreme. Problema este alta. Cum ar fi procedat coafeza cu cele doua doamne, fiind programate la aceeasi ora si pe acelasi scaun.
Aici sa te vad.

| Krax256 explică (pentru darrio2007):

Acele doamne s-au programat impreuna. Fiind impreuna atunci cand s-au programat, ramane la buna lor intelegere sa hotarasca cine este prima.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Coafeza a procedat corect! Ele aveau programare la ora 12:00 asa ca, salut!

| Violleta2022 a răspuns:

Coafeza a procedat foarte corect!
Programarea celor 2 cucoane era la 12 si coafeza a mai avut timp 20 de minute sa faca ce vrea, inclusiv sa-l tunda pe nenea cu pricina.
Dar lipsa educatiei in Romania, inca lasa de dorit, cele doua cuconete au fost de fapt niste proaste, pentru ca au plecat, simtindu-se frustrate si nebagate in seama, probabil.
In sfarsit, poate vor invata si ele sa respecte o programare, asa cum ar fi corect si frumos.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Ai programare la 12, la 12 se intampla lucrurile nu la 11:35

| Holiday a răspuns:

Obiectiv vorbind, coafeza e o tuta. Pentru unii aplica regula programarii, pentru altii regula "primul venit, primul servit".
Desi chiar si asa, tot tantitele alea ar fi avut prioritate.

| Legion7X a răspuns:

Coafeza a procedat corect.
Programarea era la 12:00
Ele trebuia să aștepte programarea. După Clienta care a fost terminată s-a ivit alt domn fără programare, care a vrut o tunsoare rapidă. Dar, coafeza a considerat că estimarea timpului va fi una destul suficentă încât să se încadreze și la ora doamnelor programate.
Fiind o singură persoană și chiar bărbat tunsoarea nu necesita atât de mult timp or stil ca la cele două doamne. Acestă logică fiind gândită în mintea coafezei în încadrarea programului.
Deci doamnele puteau să aștepte dar, ce să le facu cucoane răsfățate.

| JackR a răspuns:

Citesc si ma crucesc: oameni in toata firea, stati de jumatate de zi si despicati firul de par!

| Lostlyric a răspuns:

'Neata
In situatia data de tine, coafeza e cea care a gresit. Coafura este una dintre meseriile acelea care implica competenta, interactiune cu oamenii si fidelizarea clientilor. Si, chiar daca exista o interactiune mare cu oamenii, ca in orice meserie, afacerea este pe primul loc. De acolo si competenta fiind prioritara.
Caietul sau registrul de programari este sfant. Cele doua doamne probabil erau cliente fidelizate si, chiar daca nu erau fidele acelui loc, au trecut prin faza programarii. Ceea ce inseamna ca au depus efortul sa sune, sa-si sincronizeze programul cu cel al coafezei samd. Prioritatea este respectarea programarilor. Ca si coafeza, nu vei sti niciodata cat iti va lua o tunsoare, poti aproxima timpul, dar nu era chiar asa cum spunea ea. A vrut sa impace si capra, si varza. Inteleg ca a fost un caz exceptie. Insa, din ce specifici tu, femeile nu au fost de acord din start pentru ca lor sa le fie luat locul.
Gandeste-te la o situatie in care te prezinti la cabinetul medical: chiar daca ajungi devreme, in urmatoarele 20 de minute venindu-ti randul, cum ti-ar pica daca in acea pauza, doctorul ar chema alt pacient la el in cabinet? Tu ai pierde din acele minute pretioase pentru care ti-ai luat o marja de timp, iar omul fara programare, ar castiga timp. Motivul pentru care majoritatea celor cu programari ajung devreme este tocmai acesta: a se evita situatiile sa-ti pierzi programarea. Daca acele doamne ajungeau cu 5 minute mai tarziu, intr-o zi ocupata, ele isi pierdeau prioritatea pentru cei care venisera mai devreme. Gandeste-te la o situatie in care esti la supermarket, unde, in fata ta, la casierie, sunt oameni cu mai multe produse, iar in spatele tau ai unul cu un singur produs. Corect ar fi ca acel om sa te intrebe daca doresti sa-ti ia locul, dar la fel de corect este sa-l refuzi (poate vrei sa castigi 1 minut din viata ta ajungand mai repede la masina).
Barbatul care tocmai a intrat in frizerie, era un client care putea fi "pacalit" in vreun fel. Daca eram coafeza, il serveam cu o cafea si il puneam sa astepte pana terminam treaba cu doamnele. Nu conteaza cat timp lua coafezei sa-l termine pe domn, acesta nu avea prioritate.
Cum spuneam, afacerea ramane afacere: asa, a pierdut doua cliente potential fidele pentru un client care venise in graba si care probabil, nu se va mai intoarce niciodata la acea frizerie.

| Krax256 explică (pentru Lostlyric):

Corect este ca programarea este sfanta. Ele au decis sa nu mai fie sincronizate cu programul coafezei. Ele au considerat fara temei just ca li se cuvine si timpul dinaintea programarii. Ele nu isi pierdeau programarea doar pentru simplul fapt ca asteptau 10 minute. La salon se lucreaza cu sau fara programare. Coafeza putea sa faca orice in timpul dinaintea programarii. Timpul dinaintea programarii, nu este al clientului programat. Doar pe simplul considerent ca au ajuns inaintea ei, nu da dreptul de a pretinde modificare. Ele au fortat mana si au vrut sa dea buzna. Ele nu au intrebat daca se poate mai devreme si nu au vrut sa acorde 10 minute din timpul presupus de ele ca ar putea fi al lor. Ele au pretins 20 de minute dinaintea programarii care nu li se cuveneau. Se cuvenea de bun simt, ca ele sa intrebe daca se poate mai devreme si daca sunt informate, ca nu se poate, nu refuzate, sa fie de inteles. Daca ajungeau cu 10 minute inaintea programarii si intra in acelasi timp cu ele inca o persoana, iar acelei persoane ii erau necesare doar 5 minute, ea avea prioritate. La doctor nu dai buzna in cabinet. La doctor esti invitat la ora programata. Coafeza respecta clientul in aceeasi masura in care se respecta si el. Coafeza interactioneaza cu oameni de tot felul; de la cei mai cu bun simt, amabili si curati si pana la cei mai lipsiti de bun simt si cu o igiena precara. Clientii sunt: oameni care stiu ce vor cu privire la tunsoare, coafura sau culoare, care accepta sfatul specialistului si chiar se consulta cu el, care nu stiu ce vor, nu stiu sa ceara, au o igiena precara, sunt in stare de ebrietate, nu se respecta pe ei si au pretentii nejustificate sa le fie intelese si tolerate marlaniile. Clienti sunt de foarte multe tipologii. De la cei bolnavi si neputinciosi si pana la cei care nu respecta munca celui la care a venit cu o cerere. Simplu fapt ca exista pus la dispozitie un serviciu care are un pret, nu da dreptul ca prin orice mijloace sa il obtina. Nu este de datoria coafezei sa suporte pentru nici o suma de bani: igiena precara, mentalitatea rigida a clientului. Ideea de a te face pres in fata clientului doar pentru simplu fapt ca el este dispus sa plateasca suma este deplasata. Ca si coafeza poti aproxima cat timp iti ia o tunsoare. Poti aproxima cu o marja de + - 5 minute, asta daca dupa tunsoare nu implica si alte proceduri: spalat, uscat, aranjat-coafat.

| Lostlyric a răspuns (pentru Krax256):

Noi doi vorbim din perspective diferite: tu vorbesti din perspectiva clientilor si aici, da, fiecare are sau nu o anumita educatie formata. Eu vorbeam din perspectiva coafezei care a gresit.
Cand lucram cu masini si calculatoare si roboti samd, la 5 punct fixe aplici o actiune. Fara a exista repercusiuni. Cand lucrezi cu oamenii, singurul tau scop, al unei persoane care reprezinta autoritate in domeniul ei, este sa nu faci clientul sa simta ca si-a pierdut timpul cu tine. De aceea exista niste reguli, exista niste programari.
Ce rost ar mai avea ca eu, persoana fizica, sa-mi fac o programare si sa pierd 20 de minute cand unul fara programare a castigat 20 de minute?
Ti-am dat si exemplul invers: in coafura, daca clientii intarzie 5 minute intr-o zi ocupata si sunt altii care vin inaintea lor, acestia si-au pierdut ora de programare.
E injust sa lovesti niste oameni pentru simplul fapt ca si-au luat in calcul sa ajunga mai devreme la o ora prestabilita. Oamenii aceia isi iau o marja pentru a nu pierde programarea.
Totusi, daca toti de aici luati atat de personal lipsa de educatie a celor doua, as vrea sa aflu daca acel barbat a fost terminat complet pana in ora 12:00, fara abatere de nici un minut. Lucru care mie, personal, imi este greu sa-l iau in considerare.
Vorbea cineva in acest topic despre educatia in Romania... mentalitatea romanilor e de a pierde cat mai mult din timpul tau pretios: de la mijloace de transport in comun, in magazine, pana la programari, birocratie. Cred ca in domeniul acesta trebuie sa ne schimbam putin mentalitatea si sa intelegem ca timpul cuiva e pretios si direct proportional cu a-ti pasa de acea/acel persoana/client.

| Claxon987 a răspuns (pentru Krax256):

Draga Krax256, nu am avut timp sa citesc tot ce ai scris, intrebarea nu a fost rea pentru ca a starnit o polemica intresanta. Trebuia totusi sa ramana la nivel de principiu nu sa ajunga pana la detalii din munca de coafeza. Felicitari pentru initiativa acestei intrebari, dar pacat ca nu accepti si puncte de vedere diferite. Concurenta in mediul de afaceri, si punctele de vedere diferite chiar contrare duc la perfectionare si progres.

| Krax256 explică (pentru Lostlyric):

Coafeza a avut pana in ora 12 o gramada de clienti. Printre ei au fost doua persoane pe care nu a putut sa le serveasca si le-a informat cu privire la programarile de la ora 12. Coafeza le-a oferit acelor persoane, sansa de a se programa pentru mai tarziu, in aceeasi zi. Persoanele au fost indecise si au hotarat sa revina dupa ora 12:30, candva pana la sfarsitul programului. La fel se poate spune si despre coafeza, poate si ea sa simta ca isi pierde timpul, explicand unor oameni: care este diferenta dintre tipul acordat din momentul programari si timpul dinaintea programari. Cum sa spui ca te simti nedreptatit si sa consideri timpul dinaintea programari tot al tau? Cum sa pretinzi ca esti corect, cand nu esti dispus sa iti acorzi timpul tau stabilit si oscilezi? Doar pentru simplu fapt ca ai ajuns la o coada mai devreme si ai numarul 12 la bilet, nu iti da dreptul sa o iei buzna inaintea numarului 11. Ce fel de logica este asta? Vorbesti despre intarziere, nu despre intarziere este vorba? Este vorba despre timpul dinaintea programari. Vorbesti despre a nu pierde programarea. Sa presupunem ca ele asta au gandit si de aceea au venit mai devreme cu aproape o jumatate de ora. Asta a fost ceea ce au gandit ele din cauza ca nu si-au planificat corespunzator timpul, nici inainte de a ajunge la coafor, nici dupa ce pleaca de la coafor. Au ajuns la coafor mai devreme, pentru ca au putut si nu au ramas la programare, pentru ca au crezut ca sunt terminate amandoua inainte de 12:30. Ce nu intelegi? Ele si-au programat altceva de facut, in urma programarii la coafor si au constatat ca nu le ramane timp pentru coafor. De aceea au venit mai devreme, de aceea au plecat. De ce conteaza doar timpul lor? De ce conteaza mai mult timpul lor? Tu ai habar ca persoanele ca ele, care au impresia ca pot forta mana oricui; acolo la coafor, la frizerie sau oriunde, chiar si la casa de marcat, nu isi acorda lor, in primul rand, TIMP. Dau vina pe altii pentru ca intarzie, dau vina pe altii pentru ca nu stiu sa se organizeze, scot pe altii responsabili pentru timpul lor pe care nu si-l acorda. Dau vina pe altii pentru incapacitatea lor de a se adapta si mai ales pentru ca nu stiu sa traverseze. Eu nu indraznesc sa fortez mana nimanui, sub nici o forma. Pun pret si valoare pe vorba stabilita si programare. Asta daca intelegi diferenta dintre pret si valoare. Intreb si iau in considerare tot ce se poate dinainte, iar daca intarzii, anunt. Daca nu pot sa anunt sigur s-a intamplat ceva neprevazut. Nu imi bag bete-n roate si nu incurc pe nimeni cu incertitudini. Acel barbat chiar daca ar fi fost terminat pana in ora 12:00 tu nu ai lua in considerare. Deci? despre ce vorbim? Daca iti spun ca de la 11:40 si pana la 12:00 sunt 20 de minute, in care poti sa faci o tunsoare uniforma, rapida si sa iti mai ramana si 5 minute, tu nu iei in considerare? In multe domenii trebuie sa ne schimbam mentalitatea si toate pleaca de la educatia din primi ani de viata plus primi ani de scoala. Daca pe tine nu te-a invatat mamica ta, cum sa ai grija de tine si cum sa te asiguri, pas cu pas, cand treci strada; cand ai ajuns adult sari pe trecerea de pietoni ca iepurele si ai impresia ca ala de la volan trebuie sa te protejeze mai intai el si pe urma tu. Daca nu te-a invatat mamica ta, ordinea si disciplina si inaine de a pleca la scoala, in ultimul moment, cautai disperat caietele si cartile pentru la scoala; pentru ca ele erau dezordonate in locul unde le tineai si uitai acasa un caiet sau o carte. Nu stiai cat faci de acasa pana la scoala. Te trezeai ca esti in criza de timp si nu ai totul pregatit. Nici macar cu ce sa te imbraci nu stiai. Mancai ca lupul pe fuga sau nu mai mancai deloc. Te intorceai cu sandwich-ul acasa sau il dadeai la caini sau unui coleg; nu pentru ca nu avea ce sa manance sau pentru ca sa faci schimb cu el, ci pentru ca sa nu te intorci cu el acasa, pentru ca sa nu vada mamica ta ca nu ai mancat. Nu este datoria nimanui sa-i pese de tine mai mult decat iti pasa tie de tine! Atat.

| Lostlyric a răspuns (pentru Krax256):

De ce ai pus aceasta intrebare, Krax256? Din principiu sau pentru a ti se da dreptate?
Oricum ar fi, clar ideea unei frizerii de succes nu sta in mainile tale. Si nici a construi o afacere pe calitatea servita. Tu, ca frizer, NU vei putea controla niciodata mentalitatea clientilor tai si nivelul lor de educatie. Lucrezi cu oameni si vei avea parte de TOT SOIUL de oameni (vorbesc din experienta proprie: am lucraat in domeniul serviciilor mult timp in tinerete). De la cei mai educati pana la cei mai putin educati. Rolul tau e de a oferi un serviciu de calitate pentru care esti platit. Si, in acel serviciu intra si regula cu: nu pierde timpul clientului. Privesti situatia doar dintr-un anumit punct de vedere. Eu vorbeam ca principiu si nu ma puneam decat in rolul coafezei. Daca ar fi sa ma pun in rolul clientului, as prefera sa nu fiu judecata pentru faptul ca AM ALES sa nu astept si sa dau valoare timpului meu.
Dupa indelungi controverse, tot nu am inteles daca acel barbat a fost terminat in timp util. Intrebare la care nu mi-ai raspuns dar ai preferat sa judeci ca eu nu as lua cunostiinta de cauza de acest aspect.
In fine, cum nu am fost coafeza niciodata, ai si parerea unuui client: as fi preferat sa plec. Ia-o cum vrei: lipsa de educatia samd. Insa, o afecere nu se construieste pe pierderea clientilor, ci pe castigul lor. Si profitul vine odata cu castigul clientilor.

| Krax256 explică (pentru Lostlyric):

Ti-am spus ca in 15 minute este timp suficient pentru o tunsoare de tipul acela si ca mai raman 5 minute pana la 20. 5 minute in care se poate face orice pentru clientul urmator. Se pregateste locul pentru a fi primit clientul urmator, se face curatenie se schimba instrumente si se improspateaza locul. Nu suntem ca puii de avicola pe banda rulanta. Next, Next! Eu consider asa; clientul care are impresia ca doar pentru el sunt serviciile pentru care am ajuns la servici in ziua respectiva se inseala amarnic. Este vorba despre incapacitatea omului de a-si acorda timpul necesar si de a aprecia de cat timp are nevoie pentru un lucru. De ce sa vii tu la mine si sa stabilim o treba dinaine si sa te sucesti pe parcurs? Eu nu vreau sa schimb pe nimeni. Eu vreau sa fie vorba, fapta. Programarea sa fie respectata. Orice frizer, coafeza are dreptul de a-si selecta clientela. La nici un client nu ii convine sa se aseze dupa un inputit care lasa dar de miros greu in urma. La nici un frizer sau coafeza nu-i convine sa raneasca dupa un asemenea client. La nici un client nu ii convine sa astepte mai mult decat este cazul dupa un client care este pe scaun si nu stie ce vrea, este nehotarat, vrea sa vada si asa si pe dincolo si mai vrea ca tot timpul programului sa fie al lui. Am stat la un coafor, client fiind si m-am minunat cata indecizie poate sa zaca intr-un om. I-a trebuit o ora pentru ca sa se hotarasca la o frizura dintre mai multe. Indecizia costa timp. Doar daca nu stii despre ce vorbesti pretinzi ca rolul este doar de a oferi un serviciu de calitate, pentru care esti platit. Sa iti fie rusine ca gandesti asa. Mai conteaza si cum il oferi, mai conteaza si cum te simti cand il oferi. Probabil ca tu esti un robot sau lucri doar cu roboti de gandesti asa. Omul care nu stie ce vrea si nu se hotaraste la timp da vina pe altii ca ii pierde timpul lui. Tu singur iti dai timp, iar cand nu ai, iti faci.

| Krax256 explică (pentru Claxon987):

Consider ca gandesti superficial atunci cand spui ca detaliile nu sunt importante. Consider ca ele fac diferenta si nu ne putem raporta doar la nivel de principii.,, Concurenta in mediul de afaceri, si punctele de vedere diferite chiar contrare duc la perfectionare si progres''. DA, dar daca eu refuz sa ofer un serviciu catre o persoana din motivul ca ma afecteaza si afecteaza si pe urmatoarea persoana si aduce un prejudiciu: moral, fizic si/sau al timpului, asta inseamna ca nu accept puncte de vedere diferite sau ca nu ma perfectionez? Oricum tot vorba despre timp este.

| Lostlyric a răspuns (pentru Krax256):

Perceptiile tale sunt in totala contradictie si cu flotarile tale mentale si cu situatia in cauza.
Matematica de clasa intai: frizeria a castigat un client si a pierdut doi.
Daca perceptia ta iti spune ca a conduce o afacere inseamna sa-ti selectezi clientii dupa cat de "vaci" iti par, afacerea ta va claca din primul an.
Frustrarile unui frizer trebuie sa prinda culoare doar in pauze de masa, atunci cand nu e nimeni in jur si poate da glas lor: "'Tu-i anafora si cristelnita si mortii si vaci tembele cu cabina si cu freza de ghiortan etc".
Si ti-a fost explicata justificarea pentru care ele au renuntat la a mai fi servite.
Detaliile care tie iti par importante trebuie sa se reduca la unul singur: Clientul nostru, stapanul nostru. Daca consideri ca e foarte important detaliul cum ca acele cuconite sunt needucate, ca ti-au produs daune morale si de timp, nu vei face altceva decat sa-ti consumi energia degeaba si afacerea ta sa sufere. Si ajungem la : 1-2=-1. Din fericire, afacerile de succes nu sunt conduse de sufletisti ori calugari. Sunt conduse de oameni intreprinzatori. Ma rog, mai sunt si calugari intreprinzatori, dar aceia nu au suflet, cel putin la nivelul afacerilor. happy

| Krax256 explică (pentru Lostlyric):

Adica in opinia ta trebuie sa te faci pres in fata unor jeguri? Pai asta e mentalitate de sclav. Cum adica "stapanul nostru"? Clientul este un partener, nu un stapan.
Din partea fiecaruia trebuie sa existe respectul si bunul simt, daca unul nu are asa ceva nu are decat sa plece, asta daca nu este dat afara.
prefer sa pierd doi clienti nesimtiti decat sa castig un ban facut in scarba. Si nu orice afacere se conduce la fel iar un intreprinzator adevarat se descotoroseste de poverile care apar.

| Bula a răspuns (pentru Lostlyric):

Un frizer, doctor sau orice meserias, daca nu-si stie gestiona programarile (durata unei lucrari), atunci SA SE LASE DE MESERIE! tongue
Coafeza n-are nici o vina ca batranele au mers cu jumat de ora mai devreme! Puteau veni si la ora deschiderii, coafeza are obligatie fata de ele DOAR incepand cu ora programarii!
Pana atunci sunt si alti clienti platitori care "incap" in orar!

| Lostlyric a răspuns:

Nu ma deranjeaza ca altcineva sa castige timp, ma deranjeaza ca eu sa-l pierd pe al meu. Tu ai mentalitatea ca 2 minute sau chiar un minut din viata sunt nule. Eu nu. Consider ca si 50 de secunde conteaza enorm. Si...in continuare, stii care este scopul programarii? Sau ti se pare ca programarile sunt de forma? Atunci de ce le-am mai face?
Cat despre jigniri, avem un buton magic si reguli ale site-ului si pentru ele.
O zi buna!

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Lostlyric):

Programarea o faci si daca te prezinti mai devreme, ghinion. In cazul respectiv, cum poti spune ca a gresit coafeza?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Problema e mai degraba in faptul ca vin si clienti cu programari si fara. Mai frecvent (totusi firesc) sunt nemultumiti cei neprogramati care au de asteptat destul de mult in zile aglomerate, dar daca si aia programati au ajuns asa isterici...
Corectitudine prea mare 100% niciodata, decat atunci cand va fi totul cu programare si cu asta basta. Asa e cel mai civilizat.

| Kerre a răspuns:

Coafeza a procedat corect, deoarece acele 2 doamne avea programare la ora 12:00 nu la 11:40.

| N0H4CK a răspuns:

Cine le-a pus sa vina mai devreme. Au fost cam nesimtite. Nu cumva tu esti acea coafeza? laughing

| Claxon987 a răspuns:

In primul rand de ce erau cele doua distinse doamne amandoua programate la ora 12? Daca nu luam in considerare aparitia domnului, care ar fi fost regula de prioritate intre cele doua doamne? Coafeza a procedat gresit inca de la inceput. Doamnele au procedat foarte elegant si corect ca s-au inteles sa plece.