| daffo79 a întrebat:

Colegiul,,Ștefan Odobleja" - Craiova.

Stimtati cititori!

Ma mut din Viena, Austria la Colegiul,, Ștefan Odobleja" din Craiova pe profilul mate-info.
Am la cunoștința faptul ca școlile/liceele din Viena sunt mult mai bune pe parte "estetica" (cum arată, cum sunt îngrijite etc).

Am citit pe internet faptul ca liceul nu ar fi unul foarte bun și review-urile lasă de gândit. Bunica mea spune ca este un liceu foarte bun.

Vreau sa dau bac-ul și la informatica și doresc sa fac o cariere pe parte de informatica.

Țin sa menționez ca sunt de 3 ani in Viena, descurcându-ma foarte bine cu limba germana, matematica și informatica și am făcut anii anteriori in Craiova la Ethos (clasele 5-7). Primara am făcut-o tot in Viena.

Dacă este posibil, as dori informații legate de liceu, dacă se face sau nu carte, cum sunt profesorii etc.happy

Cu respect, David Funder

6 răspunsuri:
| MiraMiraMira987654321 a răspuns:

Daca doresti sa faci o cariere pe partea de informatica, daca vrei sa faci carte, termina scoala acolo unde esti.
Doar daca esti slabut si stii ca nu vei trece examenele finale, revino in tara.
O fi bun liceul ala in comparatie cu altele mai slabe din zona. Nu il stiu. Dar stiu la ce nivel scazut se face carte acum in Romania.

| sierra1 a răspuns:

In ce clasă ziceai că te tranferi din acea frumoasă, ingrijită școală vieneză?

| sierra1 a răspuns (pentru MiraMiraMira987654321):

" MiraMiraMira987654321: Dar stiu la ce nivel scazut se face carte acum in Romania"

dacă tu ești mai ingrămădită, nu inseamnă că toți sunt așa.

Mesajul tău se traduce prin: ești incult/analfabet - vino in țară că aici e de tine?!

| MiraMiraMira987654321 a răspuns (pentru sierra1):

Te uiti in oglinda si crezi ca vorbesti cu mine?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: