| Magheti_Cristi_1995 a întrebat:

De ce e invatamantul asa?(sper ca stiti la ce ma refer )

Răspuns Câştigător
| T0T a răspuns:

Din cauză că nu se bagă bani. În primul rând politicienii își dau lor bani și armatei, după ălora care mai strigă prin proteste(medici). Profesorii sunt mereu lăsați mai la urmă iar învățământul de asemenea are medii în care își desfășoară activitatea ce au condiții precare pot spune față de cerințele europene, să nu mai zic proasta organizare. Să nu zic că din cauza sistemului actual prost conceput sunt profesori de 10 care nu au loc de unii ce au obținut calificative mult mai mici. Este dezastruoasă situația din învățământ și de asta nu mulți se mai fac profesori iar ăia ce se fac, mulți dintre ei, sunt prost pregătiți. Și la știri ai văzut probabil notele extrem de slabe, chiar rușinoase obținute pentru titularizare de către profesori...Deci vor fi profesori slab pregătiți care îți vor educa și învăța copilul în condițiile mizere din România. Învățământul ar trebui să fie primul în momentul de față ca importanță în proiectele guvernului. Este o totală bătaie de joc și nu se realizează că învățământul formează oamenii din țara asta iar așa bolnav cum e, oare în ce fel va forma oamenii țării?

11 răspunsuri:
| Nemessys a răspuns:

Https://www.youtube.com/watch?v=PTisYpUYeP4&t=21s

Pe scurt, sistemul de invatat este asa din cauza ca nu a reusit sa tina pasul cu dezvoltarea noastra.

| Mihailescu_Valeriu_1953 a răspuns:

2. pentru ca in posturile de decizie sunt promovati, pe criterii politice, sfertodoctii. 1. pentru ca cei cu adevarat competenti sunt cei mai mari LASI si TRADATORI

| xerxes1 a răspuns:

Pentru ca de sus ne vor prosti si neinstruiti.
Se promoveaza analfabetismul pana si pe TPU.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ca sa nu fie altfel. (nu, nu stim la ce te referi)

| m1dn1gh7 a răspuns:

Pentru ca nu se vrea mai mult.

| Shimozukushiki a răspuns: