| Lost Angel a întrebat:

Deci... azi la fizica am avut o lectie despre sunete si era un experiment(ca sa zic asa) cu o rigla iar eu si colega mea de banca am incercat sa-l facem. Rigla a scos un sunet ciudat care pe noi ne-a amuzat, iar profesoara vazandu-ne razad( precizez ca nu am scos absolut niciun sunet si eram atente la explicatile ei) ne-a spus sa iesim afara( acest lucru fiind interzis in regulamentul scolii) si ca avem un punct scazut la purtare. Aproape de sfarsitul orei ne-a bagat din nou in clasa si atunci colegei mele i-a pus o intrebare din ce a predat profesoara in timpul in care noi eram afara, la usa. Ea normal ca nu avea de unde sa stie si atunci i-a dat 2 si i l-a trecut in catalog. Eu m-am dus si mi-am cerut scuze ca am deranjat-o dar ea a spus ca asta nu schimba cu nimic ea tot o sa ne scada un punct la purtare. Vi se pare normal?
Eu in catalog am numai note de 10 si sunt o eleva silitoare ( nu ma laud, sincer), directorul intrand in clasa si vazandu-ma plangand m-a intrebat ce s-a intamplat si atunci ne-a luat ( pe mine si colega mea afara)si i-am pov totul exact cum s-a intamplat, iar el a spus ca va interveni pentru noi. Voi ce credeti se poate remedia ceva? Ce as putea sa fac sa-i schimb [arerea profesoarei ( am si maine ora cu ea)?
Va rog ajutati-ma nu stiu c sa facstraight face dau fundita pentru cel mai folositor raspuns:X:X:X

Răspuns Câştigător
| AdiSR a răspuns:

Daca a zis directorul ca se va reparaa situatia nu trebuie sa iti faci griji. Fi atenta la ora nu o deranja cu nimic si nu te lua in gura si nu ii adu aminte de episodul de ieri.

10 răspunsuri:
| shadovv a răspuns:

Sa nu te mai stresezi atata pentru o nota... peste 1-2 ani nici nu o sa te mai interesezewinking

| IcsD a răspuns:

Aratai profesoarei ca a gresit. Nu iti va scade niciun punct nimic, a zis doar sa te sperie, si arata-i contrariu invata pentru maine ia lectia de la o colega care a luat notite la ora sau invata din carte.