anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Dragi studenti la medicina,aveti timp sa lucrati? Intrebarea ar suna asa:La medicina ai timp sa lucrezi sa-ti faci banii tai sa nu depinzi financiar de parinti? Daca da,voi ce lucrati? Va multumesc anticipat, pupici pupici

Răspuns Câştigător
| alina2k18 a răspuns:

Nu sunt studenta la medicina dar din cate stiu si am intrebat cateva persoane de sunt medici si am putut sa imi permit sa intreb, timpul e extrem de limitat in cazul studentilor la medicina.
Cel mult poti sa dai meditatii de 2-3 ori/ sapt unor elevi de se pregatesc pentru admitere la medicina [ biologie, chimie ] si sa faci niste banuti extra saptamanal. Deasemenea daca esti pregatit si in alte domenii poti lucra de acasa pentru anumite firme sa faci diverse 2-3 ore/zi.
In rest e greu sa te intretii singur la medicina in anii astia de acum.

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Că sigur o să ajungi tu studentă la medicină hai să fim serioși

| Vikaa a răspuns (pentru anonim_4396):

Ok,desi intrebarea era una serioasa, ti-a placut tie sa te bagi, este?

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Vikaa):

Da mi-a plăcut

| Vikaa a răspuns (pentru anonim_4396):

Dupa ''da'' exista si o virgula, aplic-o.

| Simpatic a răspuns (pentru alina2k18):

Cred ca s-a referit la timp nu sa se dea meditatii ci daca este studenta la medicina daca mai are timp sa lucreze pe undeva.
Eu cred ca medicina este o facultate serioasa si mai ai ceva timp dar doar sa lucrezi part-time, nicidecum full time.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Cine vrea sa lucreze cand ajunge student? :/ Si restul vietii ce o sa faca o astfel de persoana? O sa lucreze in continuare, pana pe la 60 de ani cand iese la pensie si apoi moare?

| Dalmore a răspuns (pentru anonim_4396):

Las-o sa viseze rolling on the floor))