| uanna29 a întrebat:


Mai am putin si voi da examenul și mda...Mă gândeam la ce liceu îmi doresc să ajung..mna..Nu vreau sa ma duc în celălalt capăt al orașului pentru un liceu ..Asa că le-am luat pe cele din zonă, ar fi Gusti și Bolintineanu.Le voi trece pe amândouă pe foaie când va fi dar așa că stat, ce liceu ar fi mai bun? Și de ce? Thxx

Răspuns Câştigător
| teajutcumpot a răspuns:

Draga Oana, alegerea liceului potrivit este un pas foarte important in viata oricarui adolescent. De aceea este foarte important sa te gandesti bine inainte de a face acest pas.

Trebuie sa pui in balanta lucrurile cu adevarat importante pentru tine cum ar fi: materiile care iti plac foarte mult, sa te gandesti ce probleme ti-ar placea sa rezolvi in lume si sa vezi ce tipuri de joburi te-ar ajuta sa rezolvi aceste probleme. in functie de tipurile de joburi, poti merge pe profilul liceului si mai departe, al facultatii.

Lucrurile precum distanta sunt mai putin relevante pentru ca, asa cum spunea si un utilizator mai jos acum este perioada cea mai potrivita pentru sacrificii si pentru un efort mai ridicat in ceea ce priveste educatia. De ce? Pentru ca pe viitor iti va fi mult mai usor, avand o fundatie solida!

Asa ca iti doresc multa bafta si sper sa faci alegerea potrivita tie!

Cu drag.

2 răspunsuri:
| IoanWild a răspuns:

Daca ai posibilitatea sa mergi unde trebuie. Nu conteaza distanta. Faci sacrificii si ajungi departe. Te chinui mai mult acum dar pe viitor ai de castigat. Alege ce iti place. Este vorba de viitorul tau. Bafta!

| uanna29 explică:

Mai astept răspunsurihappy