| Riker a întrebat:

Hei TPU nu că este ironic?
Există 400 de miliarde de stele și 100 de miliarde de planete în Calea Lactee, iar dacă Sistemul Solar ar fi de dimensiunea unei monezi, atunci galaxia ar fi de dimensiunea Statelor Unite ale Americii. în universul observabil au fost descoperite anul trecut 2 trilioane de galaxii, practic există mai multe stele în universul observabil decât fire de nisip pe tot Pământul.
Iar conforma lui Andrei Linde și teoriei inflaționare, întregul univers este de 10 puterea 10 miliarde de ori mai mare decât cel observabil, sau ar putea fi nemărginit, infinit în timp și spațiu.
Motivul pentru care am făcut această analogie este că mi se pare amuzant un lucru.
Suntem așa de mici și nesemnificativi, adică conceptele noastre, probleme noastre, societatea noastră, toate sunt irelevante și totuși noi ne certăm între noi, furăm uni de la alți, ne urâm și ne distrugem mica noastră planetă.
Ba chiar nu certăm pe care religie este ceea corectă. happy

4 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Corect!
Religiile sunt ca politica. Daca-i povestit frumos, inclini sa crezi orice.

| Clorox a răspuns:

Nu exista religie corecta, exista religie ce te atrage, ce este corect pentru mine este in neregula pentru tine, stii ce zic happy
Cu chestiile de mai sus... Cam ai dreptate asa ca n-am ce sa mai argumentez!

| syd2 a răspuns:

Bla bla bla. Bravo ti-ai dat seama, dar n-o sa se rezolve nimic.

| Andreiandrei2000 a răspuns: