| cookie14 a întrebat:

peste o saptamana am Evaluarea Nationala si imi este foarte foarte frica... am ajuns sa plang de frica si imi fac numai scenarii din alea ca o sa fiu acolo si o sa uit tot si pur si simplu nu o sa fac nimic. Cel putin la romana stiu ca o sa ma descurc, am avut mereu note mari, dar la mate nu am reusit niciodata sa am o medie peste 8(mereu am avut 8) si imi este foarte foarte frica la geometrie,acolo nu prea ma descurc. Invat din greu si fac multe modele din acelea de teste dar tot nu cred ca o sa reusesc sa iau peste 9, 00 sa pot intra la ce liceu imi doresc... La voi cum a fost Evaluarea Nationala? Ce note ati luat?

3 răspunsuri:
| AFR81 a răspuns:

Treaba aia cu uitatul nu exista. Momentele de inceput ale examenului sunt confuze, insa usor, usor, oricine reuseste sa se adune. Am mai vazut elevi care uita totul atunci cand sunt ascultati de profesor, atunci cand toti ochii sunt atintiti asupra lor, insa la examen eu zic ca e imposibil sa nu-ti aduci aminte nimic, in 3 ore, daca ai invatat. Daca la romana te descurci, atunci este foarte bine. La matematica daca ai invatat cat de cat in timpul scolii si, mai important, daca ai lucrat variante in timpul liber (si din ce ne spui tu, se pare ca lucrezi), atunci ar trebui sa iei o nota mare, peste 8. Examenul nu este chiar asa de greu. Legat de liceu, daca n-ai reusit sa intri din prima pentru ca n-ai avut medie, nu dispera. Te vei putea muta. La mine, in prima faza, Evaluarea a fost un dezastru, 8.20 la romana si 5.85 la matematica, insa s-a dovedit ca aceasta nota mica la matematica a fost mana cereasca. Am intrat la profilul perfect, in clasa perfecta, am luat si BAC-ul, iar acum sunt la facultate.

| SonicAndrei a răspuns:

1. Nu te mai stresa fiindcă doar îți faci rău. Totul va fi bine. În cel mai rău caz, dacă nu iei note suficient de mari pentru liceul dorit, te poți transfera în primul semestru acolo.