| Maria1211 a întrebat:

Hei, vreau sa dau la facultatea de farmacie din București și nu știu dacă sa aleg anatomia sau botanica pentru admitere.
Ce credeți ca ar fi mai bine?
Știți dacă pe parcursul facultății se studiază anatomie?

Răspuns Câştigător
| WhiteLife a răspuns:

Buna! Sunt studenta la facultatea de farmacie din Oradea. Noi am făcut un semestru de anatomie in primul an, dar nu s-a pus deloc cont pe aceasta materie. In schimb, am făcut 2 semestru de botanica și încă 2 de farmacognozie (care se leagă de botanica). Acum, structura materiilor și numărul de ore de curs variază de la o facultate la alta, dar părerea mea este că nu are rost sa te chinui să înveți anatomia, pentru că chiar daca se face nu se pune accent pe ea și e muuuult mai grea decât botanica. Și gândește-te așa: ce se face in facultate sunt noțiuni generale de anatomie, oasele mușchii, lucruri de baza. Dar la admitere se va da destul de greu pentru a departaja concurenții și va trebui să înveți detalii. Eu zic că botanica te va ajuta mai mult. Daca ești indecisa, când mergi sa cumperi careta de grile, rasfoiste-o și pe cea de botanica și pe cea de anato și vezi care grile ți se par mai ușoare. Felicitari pentru că ai ales aceasta facultate, este foarte greu, dar și foarte frumos. Mult succes! happy

| Maria1211 explică (pentru WhiteLife):

Mulțumesc?
Pai asta ma interesa ce e mai ok, mai ușor, dar și folositor, deși cred ca dacă învăț anatomia, dacă nu fac în facultate oricum as uita-o și mi se par mult prea complicate grilele la anatomie, la botanica nu am găsit, o sa caut, poate poate sunt mai ok.
Mersi și de răspuns!

| WhiteLife a răspuns (pentru Maria1211):

Cu drag, mie mi se pare incomparabil mai ușoară botanica. Vezi cum îți place happy

6 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Ce știi mai bine, ca să poți intra.

| DarthNiger a răspuns:

Pai anatomia e importanta zic eu, ca doar nu vinzi medicamente florilor deci presupun ca anatomia se studiaza.