| Rumpelstiltskina a întrebat:

Hello, doresc sa invat programare web, nu am background mate info, insa am ajuns la Javascript si am observat ca acolo sunt algoritmi similari cu programarea C++.
Intrebarea e...trebuie sa studiez matematica nivel M1 ca sa-mi antrenez creierul si sa dezvolt o gandire matematica?
Ma ajuta matematica sa invat mai usor si sa aplic teoria in practica adica in exercitiile cu algoritmi in JS (eu abia descurcandu-ma si cu exercitiile la HTML, adica implementarea cat de cat a unui site)?

mai mentionez ca nu e o optiune facultatea/liceu de mate-info, doresc sa studiez singura.


Si cei care sunteti programatori ati avut nevoie de multa matematica (programa M1 din liceu) ca sa invatati programare Web?

1 răspuns:
| MariaCristinnaa a răspuns:

Buna.
Ca sa inveti programare nu este neaaparata nevoie de matematica. Poti antrena creierul prin cu totul alte metode. Sunt foarte multi programatori care nu au nicio legatura cu matematica si se descurca foarte bine.
Important e sa incepi cu limbaje de programare usurele si sa evoluezi. Incepi cu HTML apoi Java, PHP si tot asa. Nu iti face griji daca nu pricepi din prima si nu te descuraja. Programarea se invata in timp, cu multa practica si ambitie.
Bafta!