| roxypoxytoxyk a întrebat:

Hey! Ma gandesc ca la anul sa dau la liceul Economic Delta Dunarii din Tulcea.Ma puteti ajuta cine este sau ce ati auzit de la cunostinte cum este acolo pe profilul Turism si alimentatie.Cum sunt orele, profesorii si cum sunt cu orele de practica?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut. da e adevarat matematica e un impediment. Trebuie sa faci eforuri financiare sa te pregatesti. Mai ales la teze si altele. Din cate am inteles vrei sa lucrezi la un hotel. Aici cel mai bun loc de munca ar fi pentru receptioner. Dar e si aici un dar si stiu ce iti zic. Dupa ce termini liceul e nevoie sa urmezi neaparat o facultate si daca ai putea sa urmezi si master pentru ca in ziua de azi lumea stramba din nas la CV-uri daca nu ai cat mai multa educatie. Te sfatuiesc de pe acum sa inveti alte 2 limbi in afara de engleza. Italiana si franceza sau spaniola si italiana sau daca te tine germana si franceza pentru ca in momentul in care iesi sa iti cauti de lucru limbile straine iti vor facilita mai bine sa iti gasesti un job. Si 3 limbi straine vor da bine pe CV-ul tau daca vrei sa aplici pentru joburi pe vapor sau in strainatate. Revin la liceu acum. In afara de matematica mai trebuie sa fi bun si la contabilitate si economie si statistica ca le vei manca pe paine la un liceu economic plus pe calculator trebuie sa stii excel dar la nivel aprofundat si alte programe de contabilitate. Ai un drum lung in fata ta pana sa ajungi sa muncesti. Nu te pierde, ai rabdare multa si vointa. Nu fi delasatoare si nu asculta in mare parte ideea colegilor ca mereu vor fi carcotasi. In rest bafta multa.

3 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: