anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

In ce tari se face educatie sexuala la scoala si ce varste au cei carora li se preda?

8 răspunsuri:
| jo a răspuns:

La noi, in unele licee, se face Educatie pentru viata de familie, care cuprinde si ore despre sexualitate. Clasele sunt optionale, se fac intre clasele a zecea si a douasprezecea si sunt conduse tot de elevi, pregatiti in programe autorizate de Ministerul Educatiei.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

In toate tarile civilizate.Cam din liceu incepe.La mine in liceu, faceam "Educatie pentru Sanatate", e cam tot asa ceva.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu stau in spania si copii mei au inceput cu educatie anatomica din gradinita(pe la 3 ani) si in generala educatia afectiva., dar m-am uitat pe un post al ministerului de invatamant si spune ca educatia sexuala si afectiva trebuie facuta-(prin legea invatamantului)-intre 12 si 15 ani.ma gandesc ca toate tarile comunitatii europene predau educatie sexuala cam la aceiasi varsta.aceste discutii sunt incluse intr-o ora care se numeste educatia cetateanului. dar sunt cateva fete de pe site (care traiesc in spania)care iti pot da mai mult informatii

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pe vremea lui Ceausescu eu am facut in clasa a 6-a, in niste ore de sport.Profa a inceput sa ne spuna una-alta ( faceam sportul separat fetele de baieti )...atunci n-am apreciat informatiile ei, ba din contra... Apoi m-am lamurit singura din carti ( inclusiv din manualele de scoala ), norocul meu a fost sa am niste parinti destupati care incropisera o bibliotecata in care gaseam multe.
Astazi probabil ca net-ul si revistele sunt sursele principale de informatie, la scoala nu se mai face nici macar anatomie.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ahaa si ca ce chestie sa te zbati atatea (mamma fiind assitenta la un cabinet C. M. I)a inpartit atea fluturasi despre bolile k trnmitere sexuala a facut atatea ore in sc si nu numai ca sa ce iti cnsumi enrgeia pentru niste copii si adulcti care vin al doctor chiar cand mor de obicei asa se intmpla nu vin si ei cand problema nu e asa de grava si se poate ameliora
deci sa privim lucrurile si altfel k deia nu se vb la tv k nu se face ed sexuala in sc si nu se explica la copii

| ScandaL a răspuns:

Buna.Sora mea e in clasa a6a la scoala nr 13 din Timisoara.Si face ``Educatie pentru. sanatate`` diriginta i-a spus ca (,) contine si educatie sexuala.

| BostonCeltics a răspuns:

In suedia se face si practica

| tudorvolcano a răspuns (pentru BostonCeltics):

Nu știu dacă spui bazaconii sau nu, dar știu despre Danemarca, că acolo se arătau filme por** în scop educativ laughing