anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

In ce tari se face educatie sexuala la scoala si ce varste au cei carora li se preda?

8 răspunsuri:
| jo a răspuns:

La noi, in unele licee, se face Educatie pentru viata de familie, care cuprinde si ore despre sexualitate. Clasele sunt optionale, se fac intre clasele a zecea si a douasprezecea si sunt conduse tot de elevi, pregatiti in programe autorizate de Ministerul Educatiei.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

In toate tarile civilizate.Cam din liceu incepe.La mine in liceu, faceam "Educatie pentru Sanatate", e cam tot asa ceva.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu stau in spania si copii mei au inceput cu educatie anatomica din gradinita(pe la 3 ani) si in generala educatia afectiva., dar m-am uitat pe un post al ministerului de invatamant si spune ca educatia sexuala si afectiva trebuie facuta-(prin legea invatamantului)-intre 12 si 15 ani.ma gandesc ca toate tarile comunitatii europene predau educatie sexuala cam la aceiasi varsta.aceste discutii sunt incluse intr-o ora care se numeste educatia cetateanului. dar sunt cateva fete de pe site (care traiesc in spania)care iti pot da mai mult informatii

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pe vremea lui Ceausescu eu am facut in clasa a 6-a, in niste ore de sport.Profa a inceput sa ne spuna una-alta ( faceam sportul separat fetele de baieti )...atunci n-am apreciat informatiile ei, ba din contra... Apoi m-am lamurit singura din carti ( inclusiv din manualele de scoala ), norocul meu a fost sa am niste parinti destupati care incropisera o bibliotecata in care gaseam multe.
Astazi probabil ca net-ul si revistele sunt sursele principale de informatie, la scoala nu se mai face nici macar anatomie.

anonim_4396
| anonim_4396 explică: