anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Pentru studenții la medicină. Bună bună. Am picat inițial admiterea de anul acesta, a treia sub linie și mi-am luat gândul că voi intra anul acesta. Azi am fost sunată de către o domnișoară de la decanatul facultății că au avut loc niște glisări de locuri și că dacă vreau, pot intra la taxă; am termen până luni pentru un răspuns pe care să-l transmit pe mailul dat de către ea. După ce am discutat cu părinții mei despre situație am trimis mailul cu confirmarea și am realizat că luni este festivitatea de deschidere a anului, la care nici nu știu dacă să merg pentru că nu sunt oficial studentă acolo și nici nu cunosc pe nimeni care să meargă la facultate. Sunt un pic confuză pentru că mă gândesc că sunt o serie de acte pe care trebuie să le duc, am înțeles că ar fi nevoie să trec și pe la cabinetul medical al facultății pentru un control și nu știu când voi face toate acestea dacă de marți încep cursurile, mi se pare prea din scurt totul, să nu mai zic de plata taxei. Îmi poate explica cineva ce se face în prima săptămână la medicină, de ce am nevoie, cum să mă pregătesc, niște sfaturi?

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

De ce ti se pare prea din scurt totul?
Ai alte obligatii pe care trebuie sa le onorezi, mai importante decat facultatea de care depinde cariera vietii tale?
Daca parintii nu au banis a platesti taxa la faculatte, mai bine anunti luni dimineata la prima ora ca renunti si faci un pustiud e bine altuia, ca sa intre la facultate.
Sincer, mi se pare ca tu gasesti cele mai proaste piedici sa nu te duci la facultate si cred ca-ti pui singura pierdici in viata cu acest stil.
Dumnezue ti-a mi-a dat o sansa si tu ii dai cu piciorul...gasind scuze inutile si chiar prostesti sa nu te duci la facultate, ei bine, asa ocazii sunt 1 data in viata si daca acum dai cu piciorul, vei avea regrete toata viata.

| Gnomzy a răspuns:

Ceau