| qwerty1234 a întrebat:

Salut, ati putea sa-mi recomandatati cateva carti pe care sa le citesc, pe cat posibil sa fie autori straini. Nu am un anumit gen de carte favorita dar am citit pana acum doua carti de Dostoievski si anume: "Idiotul" si "Crima si pedeapsa" si mi-au placut, mai ales "Crima si Pedeapsa". Sunt un incepator in ale cititului, am 16 ani deci as vrea ceva carti nu foarte grele de inteles. Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| qwerty1234 explică:

Filmul a fost făcut după carte. Mie, sincer, nu mi-a plăcut filmul prea mult, probabil și pentru că am citit cartea înainte, care nici nu se compară cu filmul, sunt multe chestii care nu se mai regăsesc acolo, e genială cartea, sigur o să-ți placă! Succes!

5 răspunsuri:
| aliceinchains a răspuns:

Printre atâtea întrebări cu teme, mai văd și ceva despre cărți, en fin!
Așa cum spunea și @TcdTcdTcd, Agatha Christie, daaaa! Scrie genial, citește orice carte a ei și nu are cum să nu-ți placă!
Hmm, ar mai fi :
Dracula - Bram Stocker
Aventurile lui Sherlock Holmes - S. A. C. Doyle
Micuțele doamne - L. M. Alcott
Cu ochii minții - H. Nesser
Codul lui DaVinci - D. Brown
Portretul lui Dorian Gray - O. Wilde
Al patrulea... - K. O. Dahl
Ecouri de dincolo de moarte - J. Theorin
De veghe în lanul de secară - J. D. Salinger
Succes!

| unknownn a răspuns:

Sven Hassel

| qwerty1234 explică:

Multumesc mult pentru raspunsuri si am fost surprins cand am vazut ca exista si o carte despre Dorian Gray, am vazut doar filmul si mi-a placut foarte tare deci sper ca si cartea va fi cel putin la fel de buna, multumesc inca o data tuturor celor care mi-au raspuns.

| qwerty1234 explică (pentru qwerty1234):

Filmul a fost făcut după carte. Mie, sincer, nu mi-a plăcut filmul prea mult, probabil și pentru că am citit cartea înainte, care nici nu se compară cu filmul, sunt multe chestii care nu se mai regăsesc acolo, e genială cartea, sigur o să-ți placă! Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna!