| Anonim2000288282 a întrebat:

Salut, ce pot face? In 3 zile am teza iar profesorul nu a spus nimic despre teza(adică ce sa invatam)pur și simplu a spus ca o dam pe 8 și atat.

Ce pot sa fac ca să învăț? sunt elev de nota -4 ..ca sa îmi iasă media îmi trebuie măcar 3.
Ma puteți ajuta?

14 răspunsuri:
| nyoentox2002 a răspuns:

Esti la liceu?

| darrio2007 a răspuns:

Nu prea inteleg calculul tau cu media.

| 19flo79 a răspuns:

Teza se da din toata materia din semestrul respectiv.
Adica trebuie sa inveti tot happy

| Niciunnumedeutilizator a răspuns:

Ca și @darrio2007 nici eu nu prea pricep calculul tău. Vrei să rămâi corigentă? laughing rolling on the floor
Teza se dă din toată materia făcută în tot semestrul.

Salontanul
| Salontanul a răspuns (pentru darrio2007):

Probabil este in alta tara unde sistemul de notare este pana la 5!

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Normal ca din toata materia. In aceasta situatie se subintelege ca vei da teza din toata materia invatata de la inceputul anului scolar. V-ati invatat sa va spuna 2-3 lectii sa nu va pice voua greu. De aia este teza sa-ti verifice cunostintele din toata materia.

| AlienGod a răspuns:

Teza se dă din tot ce ai făcut în semestrul respectiv.

| Anuket a răspuns:

Înveți toată materia predată. Cum merge bine acum online, roagă-te de un coleg care știe să stea să te ajute câteva ore pe zi ca să înțelegi materia.

| Anuket a răspuns:

Probabil ai media 5 în oral, căci doar așaiese media 5 cu 3 în teză, nu media -4. Dacă la asta făceai referire, atunci greu cu colegii de pe TPU...

| TheStrategist a răspuns:

Teza ar trebui să se dea din tot ce ai făcut în semestrul respectiv. Însă normal ar fi fost să vă spună asta profesorul.

| Anonim2000288282 explică (pentru darrio2007):

Am vrut sa zic ca am 5+4=9 +nota din teza 3(nu mi iese media) dar dacă mai iau după un 6 trec

| darrio2007 a răspuns (pentru Anonim2000288282):

Ai vrut sa zici dar numai tu stiai ce vrei sa zici.

| darrio2007 a răspuns: