| merry5 a întrebat:


sunt din Moldova si as vrea nespus de mult sa invat in Romania.dar daca sincer despre sudiile de acolo,stiu doar ca sunt dificile,si profesorii mai seriosi... spune-mi ceva mai mult despre studiile din Romania, sunt anul 1 la un colegiu de comert...dau funda!!

3 răspunsuri:
| florinalin89 a răspuns:

Pot sa-ti spun ca o sa te distrezi pe cinste daca vii sa studiezi in Romania.La Universitatea Dunarea de jos din Galati poate stii deja ca nu platesti facultatea indiferent daca ai restante, caminul nu il platesti si exista sansa sa mai primesti si bursa pentru ca esti din Moldova.Sunt o gramada de petreceri organizate de cei din Moldova asa ca nu ai de facut decat sa te distrezi si sa mai si inveti in sesiunetongue.Costuri minime-distractie garantata! Profesorii sunt foarte ok mai ales cei de la ASE cu mici exceptii.

| nicollniky a răspuns:

Buna. Eu invat in Romania, in orasul Piatra Neamt. Profesorii intr-adevar sunt putin duri, dar te acomodezi. La liceul unde invat eu profesori sunt destul foarte draguti si intelegatori, dar acum depinde din ce punct de vedre privesti. Si un mic sfat, daca te pui bine cu ei in primul an, dupa o sa fie floare la ureche. big grin

| nicollniky a răspuns:

Buna. Eu invat in Romania, in orasul Piatra Neamt. Profesorii intr-adevar sunt putin duri, dar te acomodezi. La liceul unde invat eu profesori sunt destul de draguti si intelegatori, dar acum depinde si din ce punct de vedere privesti. Si un mic sfat, daca te pui bine cu ei in primul an, dupa o sa fie floare la ureche. big grin