| Pretty10Girl a întrebat:

Salut sunt din tg. jiu judetul gorj si anul acesta am terminat clasa a 8.Maine se vor completa fisele cu optiunile pentru liceu iar eu inca nu m-am decis la ce liceu sa merg.Nu stiu ce liceu sa aleg intre Ecaterina Teodoroiu si Spiru Haret (ambele din tg. jiu) si mentionez ca vreau sa merg la profilul filologie. Ce liceu sa aleg dintre acestea 2, cineva care este din tg. jiu si invata la aceste licee sau stie cate ceva despre aceste licee (cum sunt profesorii (comportamentul lor? unde sunt mai intelegatori?), unde se invata mai bine (deci informatii despre licee, orice fel de informatie care sa ma ajute sa ma hotarasc)Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| Kitty a răspuns:

In aproape aceeasi situatie ma aflu si eu. Sunt din Tg-Jiu si ce pot sa spun este ca la Spiru se face cel mai serios filologie pentru ca liceul este de profilul asta, insa totodata si Ecaterina este ok, sunt profesori buni din cate am auzit...

6 răspunsuri:
| yumeee a răspuns:

Nu sunt din tg. jiu, n-am nicio tangenţă cu tg jiu dar sunt ceva mai mare ca tine şi aveam şi eu dileme d-astea în clasa a 8a. Dar sincer, degeaba te agiţi. O să vezi la liceu că nu contează profesorii ci colegii. Aşa că du-te la liceul unde ai cunoştinţe/ prieteni au dacă nu, unde sunt medii mai mari pentru. că de obicei acolo e şi lume mai ok.

| Xonia a răspuns:

Si eu sunt din Tg-jiu, si cunosc foarte multi in Spiru, si stiu ca profesorii sunt foarte de treaba, si de la mine din scoala foarte multi au plecat in Spiru si sunt multumiti de liceu

| nuamPleaca a răspuns:

Sora mea a fost azi in Spiru' si a zis ca profesorii lasa de dorit... Si cred ca se va duce in Tudor cu cativa colegi big grin

apropo in ce sc ai terminat big grin?

| Cristinaaa a răspuns:

Spiru Haret, verisoara mea invata acolo, eu sunt din Iasi, am vorbit cu ea si mi-a spus ca profesorii sunt foarte buni, sunt de treaba.

| mikka a răspuns:

Ecaterina Teodorinu este mai bun cred. funda?

| Pretty10Girl explică: