| RegeleCornet a întrebat:

Sunt in clasa a X a, la un liceu destul de bun, media 8.90, profil stiinte ale naturii. In clasa a 12 a vreau sa dau la academia tehnica militara, sau academia fortelor terestre, acum nu stiu cat de greu se intra. Am cateva intrebari, in special pentru cei care sunt studenti la academie sau pentru cei care stiu sigur.
1. Cat de grea este admiterea, cam stiu care sunt etapele, dar nu stiu cat de grele sunt.
2. Cam pe unde se invarte ultima medie
3. Cum sta treaba cu locurile, cu repartizarea? Daca nu intru la buget, intru la taxa?
4. Profilul pe care sunt acum ma ajuta? Eu zic ca da, pentru ca este profil real, iar pentru admitere am nevoie de mate, fizica.
5. De cand pot incepe sa ma pregatesc pentru admitere?
6. Cum sunt cei 4 ani? Cum sunt profesorii? Ce se intampla daca ai restante
Ma scuzati daca sunt cam întortocheate intrebarile mele, dar vreau sa stiu cat mai multe pentru ca imi doresc sa ajung intr-o astfel de academie.
Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| SemperPrimoris1992 a răspuns:

Salut, voi incerca sa iti raspund la intrebari dar numai in legatura cu AFT Sibiu, nu cunosc detalii pentru alte academii.

1.Admiterea, cel putin la Stiinte Militare este din Matematica M1, nu este exagerat de grea, insa fara o pregatire temeinica risti sa nu intri.
In 2016 ultima medie la stiinte militare a fost 5.80 si au intrat vreo 10 persoane cu media asta...Acum ori nu au fost foarte pregatiti, ori nu a fost concurenta prea mare, insa anul trecut chiar a fost WOW d.p.d.v al mediilor cu care s-a intrat.Eu cel putin am ramas perplex cand am vazut.

2.Cred ca am raspuns la 1 laughing

3.Nu poti intra decat la buget, nu exista locuri la taxa.
Anul asta de exemplu sunt in total in jur de 200 locuri cumulate la toate facultatile(programele de studiu) din cadrul AFT.

4. Daca faci matematica M1 te ajuta, mai ales daca o intelegi si reusesti sa te descurci.