| beachplls a întrebat:

Sunt un elev la mate info care va trece in clasa a 11a. Problema este in felul urmator:
Am uitat toata materia la informatica, iar cand m-am apucat sa lucrez, am ramas mut de uimire din cauza faptului ca nici probleme cu niste prostii de divizori nu le mai puteam face. Tin sa precizez ca in timpul scolii eram unul dintre elevii "buni" la informatica, (Nu prea faceam mare lucru, decat niste modele de probleme de pe internet, mai o definitie, mai un algoritm sa il luam ca model si aia e, apuca-te si invata. Nu se prea ocupa de noi.). Acum stau si ma chinui cu o problema legata de divizori, macar de ar fi singura pe care nu o mai stiu face.

Se poate "recupera" ceea ce am pierdut eu in 2 ani? laughing Eventual sa mi revin catusi de putin. E deranjant faptul ca in domeniul asta nu exista "cei de mijloc". Exista cei de performanta si cei care ar trebui sa renunte la asta, iar eu sincer sa fiu n-as dori sa se intample asta.

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Exista si cei de mijloc cum sa nu. Sunt sute de mii de oameni care lucreaza in domeniu si care fac facultati de profil. Crezi ca toti sunt genii.

Recuperarea se face cu munca si cu exercitiu... desi eu nu cred ca ai ce recupera ca pana acum tu ai invatat mecanic, de aia ai si uitat

| beachplls explică (pentru suntserios):

Deci sa inteleg ca practic n-am invatat mai nimic

| Doja a răspuns:

Problema la tine e ca nu ai invatat informatica, ci ai invatat lectiile la informatica. Adica tu acum cauti sa-ti amintesti ce litere sa scrii in ce ordine ca sa-ti iasa. nu incerci sa te gandesti la rezolvarea problemei.

Ce trebuie sa faci este sa incepi sa faci programe singur pe care SA LE INTELEGI. Trebuie sa-ti formezi gandirea analitica necesara, si astfel vei putea rezolva (aproape) orice problema.