| Axel22 a întrebat:

SALut TPU! Am 13 ani sunt clasa a 7 a si anul viitor in vara dau examenu ala de capacitate iar la anul va fi obligatoriu nota 5 happy, si nu ma bazez prea tare sa-l iau si nici nu ma intereseaza prea mult, eu vreau ca pe viitor sa devin sofer de tir, am auzit ca sunt bine platiti, deci locuiesc in prezent in Marghita jud Bihor, m-am interesat la o firma de tiruri din oras sa vad cum cer si bla bla bla. Eu acum vreau sa dau la scoala profesionala -mecanici auto tir, masini - sau cv de genu, deoarece am vazut la cerinte ca firma cere cunostinte minime de mecanica asa ca daca sunt calificat in mecanica cresc sansele happy Dar vreau sa stiu la mine in oras este o scoala profesionala cred, Horea, nu stiu daca are profil mecanici dar ma documentez, si vreau sa stiu ca din a 9 a cum va fi la mecanici auto? Voi avea teme? P.S Tatal meu a facut profesionala la pantofi si a facut si el scoala la Horea pana in clasa a 10 a apoi a locuit in Oradea 2 ani pana in a 12 a, in prezent mai e asa? Deci la Horea daca este profil de mecanici auto sa prin apropiere merg acolo tot pana in a 10 a iar apoi trebuie sa ma duc altundeva pana in a 12 a? Dar la mecanici auto clasele merg pana a in a 12 a nu?

8 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nasol de tine ca nu ai teluri mai inalte. Pana ai sa ajungi tu sofer de tir mai sunt mult ani iar treburile nu sunt asa de simple, ca da ai permisul in mana fara experienta tot nimic nu faci.

Iar scoala profesionala e tot scoala, tot cu teme, tot cu ascultari si teste samd.

| Axel22 explică (pentru suntserios):

Da ai dreptate ca nu e asa simplu ca doar ai permisu si esti gata, dar tot o sa fie doar o frima care sa ma angajeze happy Plus ca daca nu ma anagjaza nici o firma de unde sa am eu experienta? Plus eu personal nu cred ca nu va exista un angajator la acest tip de munca pentru mine.

| xXAlphaXx a răspuns:

Chiar n-ai asteptari mai mari de la viata? Numai soger de tir?! Si un "handicapat" poate lua macar un 5...

| xXAlphaXx a răspuns:

Sofer

| xXAlphaXx a răspuns:

Ok daca vrei sa te faci sofer de tir, macar incearca sa termini cele 8 clase...Nu cred ca te angajeaza nici macar ca sofer daca n-ai macar 8 clase...

| xXAlphaXx a răspuns:

Si ca sa iei peste 5 nici macar nu trebuie sa inveti prea mult...

| Axel22 explică (pentru xXAlphaXx):

Asteptari? Nu, nu prea am nu stiu ce asteptari, soferul de tir mi se pare o slujba bine platita afara, iar in interior e un trai decent :d, plus ca mie imi place sa conduc (sau asa cred, ca am condus destul de putin), s-au instructor auto, invat pe altii sa conduca happy nu cred ca e asa de greu + ca la instructor de exemplu pot face mai multi bani de salar, si iti spun dc: cursantul plateste firmei sa zicem 50l de carburant, iar mie imi da doar 10 L ca sa il invat pe cursant, iar acei 10 L nu ajung pentru 30h de condus, asa ca dupa ce se termina acei 10 L pot cere linistit de la cursant sa zicem 50 ron dar carburantul necesar fiind de la 30 ron happy Acum ti-am dat un exemplu cu banii, stiu ca sunt putini dar traiesti decent mai ales ca ca instructor iti permiti si o masina destul de buna daca muncesti happy (cum ar fi un WV 4)

P.S daca spui ca nu e prea greu sa invat de 5, intradeva nu e greu dar mie lenea mie problema asa ca daca nu reusesc sa iau 5 atunci ma gandesc de acum la alta optiune happy

| LinuxXx a răspuns:

Cum te cheama? si eu sunt din Marghita.