| Axel22 a întrebat:

SALut TPU! Am 13 ani sunt clasa a 7 a si anul viitor in vara dau examenu ala de capacitate iar la anul va fi obligatoriu nota 5 happy, si nu ma bazez prea tare sa-l iau si nici nu ma intereseaza prea mult, eu vreau ca pe viitor sa devin sofer de tir, am auzit ca sunt bine platiti, deci locuiesc in prezent in Marghita jud Bihor, m-am interesat la o firma de tiruri din oras sa vad cum cer si bla bla bla. Eu acum vreau sa dau la scoala profesionala -mecanici auto tir, masini - sau cv de genu, deoarece am vazut la cerinte ca firma cere cunostinte minime de mecanica asa ca daca sunt calificat in mecanica cresc sansele happy Dar vreau sa stiu la mine in oras este o scoala profesionala cred, Horea, nu stiu daca are profil mecanici dar ma documentez, si vreau sa stiu ca din a 9 a cum va fi la mecanici auto? Voi avea teme? P.S Tatal meu a facut profesionala la pantofi si a facut si el scoala la Horea pana in clasa a 10 a apoi a locuit in Oradea 2 ani pana in a 12 a, in prezent mai e asa? Deci la Horea daca este profil de mecanici auto sa prin apropiere merg acolo tot pana in a 10 a iar apoi trebuie sa ma duc altundeva pana in a 12 a? Dar la mecanici auto clasele merg pana a in a 12 a nu?

8 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nasol de tine ca nu ai teluri mai inalte. Pana ai sa ajungi tu sofer de tir mai sunt mult ani iar treburile nu sunt asa de simple, ca da ai permisul in mana fara experienta tot nimic nu faci.

Iar scoala profesionala e tot scoala, tot cu teme, tot cu ascultari si teste samd.

| Axel22 explică (pentru suntserios):

Da ai dreptate ca nu e asa simplu ca doar ai permisu si esti gata, dar tot o sa fie doar o frima care sa ma angajeze happy Plus ca daca nu ma anagjaza nici o firma de unde sa am eu experienta? Plus eu personal nu cred ca nu va exista un angajator la acest tip de munca pentru mine.

| xXAlphaXx a răspuns:

Chiar n-ai asteptari mai mari de la viata? Numai soger de tir?! Si un "handicapat" poate lua macar un 5...